Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen

speculeter

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 09:32:31
Timmie ga naar Groningen en kickandrush ga je een beetje gedragen :|

Fischer vandaag gepresenteerd? Dat is een interessante discussie.....
we wachten weer in spanning af.
Telefoon bij de hand.
Onze bronnen bij de hand......zou er vandaag nog een rcv komen.
En word het dan Fischer. ..toch vriends...of een verrassing? ?

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:47:21
Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen

Als ie wel nieuws heeft... worden we allemaal weer boos op m.... :_schater

michello

Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 09:52:00
Als ie wel nieuws heeft... worden we allemaal weer boos op m.... :_schater
Ja, maar dat is logisch. Hij komt alleen met nieuws over spelers die naar Grunnnnn vertrekk'n 8P

dit is mien club

Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 09:59:45
Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.

Waar doel je op. Cambuur informeerde of ze er nog het zelfde instaan. Dat kan ook betekenen of ze vast houden aan de vraag prijs. Dus dat laatste bericht zegt me niks. Via via hoor ik dat ze er toch echt werk van willen maken.
Je hebt nog nergens gelezen dat Cambuur de aandacht ergens anders op gaat richten of dat hij onhaalbaar zou zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Exelsior wil geld zien en dat hebben wij niet, we gaan echt niet meer betalen dan wat we voor Reijnen hebben gekregen. Anders worden er i.m.o risico's genomen.

Godzijdank gaat Beugelsdijk niet naar ons, terug naar ADO.


hobbes

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 10:13:17
Waar doel je op. Cambuur informeerde of ze er nog het zelfde instaan. Dat kan ook betekenen of ze vast houden aan de vraag prijs. Dus dat laatste bericht zegt me niks. Via via hoor ik dat ze er toch echt werk van willen maken.
Je hebt nog nergens gelezen dat Cambuur de aandacht ergens anders op gaat richten of dat hij onhaalbaar zou zijn

De ergste druk is nu van de ketel, dus ik denk dat Cambuur niet de hoofdprijs wil betalen. Als hij komt is het of op het laatste moment omdat er dan geen andere clubs zijn die wel het gewenste bedrag willen betalen, of hij komt in de winterstop (als dat verhaal van de clausule waar is). Ik hoop dat Cambuur verstandig is en niet een te hoog bedrag betaald. Mocht je hem voor 3 jaar vastleggen en over 2 jaar nog wat willen vangen dan wordt dat lastig denk ik. Dan is hij al 28.

NRG

Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 10:24:17
Exelsior wil geld zien en dat hebben wij niet, we gaan echt niet meer betalen dan wat we voor Reijnen hebben gekregen. Anders worden er i.m.o risico's genomen.

Godzijdank gaat Beugelsdijk niet naar ons, terug naar ADO.

Excelsior wil geld zien, maar Fischer zelf ook. Denk niet dat Cambuur aan zijn salariseisen kan en wil voldoen.

dit is mien club

Vele hebben er verstand van. Zoals gezegd, als het afketst of Cambuur ziet er vanaf had je dat allang gehoord!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

IsmailvanEssen

Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:05:18
Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben  ;)

Klopt ook en er wordt gewoon een spelletje gespeeld.. we zullen zien wie wint..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

poelie-lwd

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2015, 11:06:58
Klopt ook en er wordt gewoon een spelletje gespeeld.. we zullen zien wie wint..

Dat vraag ik me af. Wellicht handelen ze hier wel (let je op Nijland) als gentlemen en geven ze Excelsior de tijd om een vervanger te zoeken voordat Fischer de overstap maakt. Het is een theorie maar het zou kunnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 09:59:45
Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.

Als jij een beetje tussen de regels had doorgelezen had je kunnen constateren dat DIMC bij eerdere aanstaande transfers meer wist dan de gemiddelde forumganger. Dit geldt overigens ook voor Delamere heb ik de indruk  :devil

We wachten het maar af  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter