Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op april 25, 2015, 13:48:54
En is net in de media getipt door visser?

Sir Piet?? Oh jee, dan moet het wel zo zijn he  :_schater

Nou bij deze, ik durf te stellen dat de oude baas nu echt op zijn retour is en totaal doorslaat. Overigens vond ik dat ook al tijdens zijn actieve carriere. Die man is een karikatuur van zichzelf.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Tannane? En wat wou je daar mee doen dan.. in uitwedstrijden opstellen en thuis Ogbeche? Ik denk dat ze daar beide niet zo veel zin in hebben..  en voor de bank haal je zo iemand ook niet.

Bernardo

Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:10:41
Tannane? En wat wou je daar mee doen dan.. in uitwedstrijden opstellen en thuis Ogbeche? Ik denk dat ze daar beide niet zo veel zin in hebben..  en voor de bank haal je zo iemand ook niet.

Tannane kan prima op links,  moeten Rosheuvel en Narsingh het maar uitvechten op rechts

De Gast

Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.

Bernardo

Ja 2 goeie, en jij denkt dat dat genoeg is voor een heel seizoen?

Dokkumer

Citaat van: Delamere op april 25, 2015, 13:26:40
Ook met Poelie eens. Niet doen. Goed seizoen maar had gezien zijn houterigheid beter Klaas kunnen heten.
Komt ie trouwens uit Harlingen, die Seuntjes?

Nee, sien ouwe wel trouwens :P

AL

Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:23:06
Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.

We hebben maar 2 vleugels hoor met narsingh en Rosheuvel.
Graag 2 linksbuiten erbij!!!!

Collingwood

Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:23:06
Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.

Ja, maar die zijn beide rechtsbuiten...
Kalmte alleen kan u redden.

Robinho

Thuis is het nog wel aardig, uit drama!  Puur kwestie van te weinig kwaliteit! teveel matige spelers en uiteraard iets mindere vorm
moet volgend jaar heel wat bij, dot moge duidelijk zijn

wiekie1969

Dan moeten er wel centjes zijn. We moeten roeien met de riemen die we hebben. We wachten wel af wat er bijkomt.

AL

Zal een drukke zomer worden.
4/5 verdedigers, 3/4 middenvelders en 2/3 aanvallers zullen er minimaal moeten komen denk ik.




Collingwood

Geen idee hoe duur deze jongen is, maar Ruben Ligeon mag deze zomer vertrekken bij Ajax. Zou een geweldige opvolger van Droste zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op april 27, 2015, 09:00:00
Geen idee hoe duur deze jongen is, maar Ruben Ligeon mag deze zomer vertrekken bij Ajax. Zou een geweldige opvolger van Droste zijn.

Eens, al zie ik hem wel bij Nac blijven(als die er in blijven).

Harry L.

Citaat van: AL op april 27, 2015, 09:28:45
Eens, al zie ik hem wel bij Nac blijven(als die er in blijven).

Was een van de betere spelers bij nac, ze willen hem verkopen en lijkt dus niet haalbaar voor ons.
Of hij in Breda blijft weet ik niet, konden het wel eens heel lastig krijgen om het vege lijf te redden

Yellow Army

Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.
Area 58