Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Vd linden naar Zwolle. ..nac...of naar ons.

hobbes


Collingwood

Volgens Montana dus niet naar Cambuur  ;). Ben wel benieuwd met welke LCV ze dan wel concreet zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op april 21, 2015, 10:19:34
Volgens Montana dus niet naar Cambuur  ;). Ben wel benieuwd met welke LCV ze dan wel concreet zijn.
Misschien trekken ze die Belgische jongen wel aan.

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Testspeler Haagen (#Anderlecht) komt niet in aanmerking voor een contract bij #Cambuur

Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

Nee.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Beetje type Hemmen volgens mij.
Waarom niet poelie?

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:44:58
Beetje type Hemmen volgens mij.
Waarom niet poelie?

Meer een type weghorst. Traag als dikke stront en een draaicirkel van een PAX kraan. We zijn naast Barto en Ogbeche meer gebaat bij een snelle wendbare spits waarmee je ook op de counter kunt spelen. Velen hebben het over Peters maar ik zie meer in Tannane. Moeilijke jongen of niet, kan verschrikkelijk goed voetballen en een paar 'etters' in de ploeg kan nooit geen kwaad.

Maar goed, dat is persoonlijk  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Tannane is toch meer buitenspeler

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op april 25, 2015, 11:08:49
Tannane is toch meer buitenspeler

Jazeker. Kan echter ook prima in de spits. Met name in uitwedstrijden tegen sterkere tegenstanders heb je meer aan dit soort spelers dan aan aanspeelpunten zoals Ogbeche en Barto. Zoals je terecht aangeeft is hij een linkerspits. Als de Ridder weggaat hebben we alleen nog Hoefdraad die ook nog geblesseerd is. Daar moet wat bij. Zowel Narsingh als Rosheuvel op links vind ik niet echt rendabel. Met Tannane heb je een uitstekend alternatief op de vleugel en in de spits.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Daddy T.

Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

Bij de nummer 15 van de jupiler league. Afgelopen jaren slechts 28x gescoord in 155 wedstrijden, en dat als spits. Laat hem eerst maar eens de stap naar top eerste divisie maken. Net wat Poelie zegt, te traag en lomp in zijn spel.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Collingwood

Met Poelie eens, we moeten een ander type erbij zoeken. Tannane zou een prima aanwinst zijn, is hier ook al eens eerder in beeld geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

Delamere

Ook met Poelie eens. Niet doen. Goed seizoen maar had gezien zijn houterigheid beter Klaas kunnen heten.
Komt ie trouwens uit Harlingen, die Seuntjes?

dizzhead

Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

En is net in de media getipt door visser?