Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Steenvoorden, Kuipers, Gladon en Peters zijn transfervrij.
Zomaar even een paar interessante spelers voor ons.
vd Linden is ook transfervrij, maar die vind ik totaal overschat(behalve de goede trap dan).



carlo de leeuw

Joppie speelde inderdaad vrij zwak, maar je kan je afvragen of dit ook heeft te maken met de stand op de ranglijst en dus het gebrek aan vertrouwen bij een ploeg die zelf niet voetbalt en dus wat tegen staat te houden.
Bovendien drukt zijn zwakke optreden misschien zijn onderhandelings positie en minder belangstelling van evt. andere clubs.
Misschien pakt dit uiteindelijk wel goed uit en past hij wel heel goed bij het spel wat Cambuur wil spelen.
V/d Linden werd overigens al even beetje toegezongen door Noord na de wedstrijd.

denistel

vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle

sunderland

we moeten ons bij az melden om v overeem te halen die nu bij dord speelt .Topper

poelie-lwd

Citaat van: denistel op april 06, 2015, 18:17:01
vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle

Wat heeft snelheid met vooruit willen spelen te maken? Ik snap werkelijk niet dat zijn snelheid (of traagheid zoals sommigen hier schetsen) iets te maken heeft met zijn voetballende impulsen van achteruit. Is het nou zo moeilijk om in te zien dat alleen Reijnen kan opbouwen maar als die wordt afgedekt wij totaal niet aan voetballen toe komen zoals we dat willen? Het zou een slok op een borrel schelen dat onze linkercentrale verdediger minimaal hetzelfde kan brengen. Ik acht Joppie daar toe in staat. Sterker nog, een beter alternatief kan ik niet opnoemen. Overigens wisten kenners toen Reijnen kwam exact dezelfde kritieken te spuien. Reijnen is nu onze beste speler, ik bedoel maar...

Wie nog soep?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Tomatensoep? Ik zie het ook wel in hem zitten .Ben het volledig met Poelie eens en ik denk dat hij met vertrouwen ook een topper is voor ons .

Bernardo


Daarnaast is die vd Linden ook helemaal niet zo traag.  Die beide backs bij Eagles waren echt dramatisch.

carlo de leeuw

Citaat van: denistel op april 06, 2015, 18:17:01
vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle
Is hij trager dan Reijnen dan.....lijkt me niet.

Galdiano

Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2015, 20:43:17
Is hij trager dan Reijnen dan.....lijkt me niet.

Heb je Reijnen wel eens op topsnelheid gezien?
Menig speler verliest het van hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2015, 19:41:45
Wat heeft snelheid met vooruit willen spelen te maken? Ik snap werkelijk niet dat zijn snelheid (of traagheid zoals sommigen hier schetsen) iets te maken heeft met zijn voetballende impulsen van achteruit. Is het nou zo moeilijk om in te zien dat alleen Reijnen kan opbouwen maar als die wordt afgedekt wij totaal niet aan voetballen toe komen zoals we dat willen? Het zou een slok op een borrel schelen dat onze linkercentrale verdediger minimaal hetzelfde kan brengen. Ik acht Joppie daar toe in staat. Sterker nog, een beter alternatief kan ik niet opnoemen. Overigens wisten kenners toen Reijnen kwam exact dezelfde kritieken te spuien. Reijnen is nu onze beste speler, ik bedoel maar...

Wie nog soep?

doordekken en ver van eigen goal spelen dan ken niet met vd linden dat bedoel ik en zo spelen wij wel.en zien voetballende impulsen van achter uit vallen
toch oek tegen.het beste is ie met corners en vrije trappen maar daar halen we geen verdedigers voor toch.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op april 06, 2015, 23:07:32
doordekken en ver van eigen goal spelen dan ken niet met vd linden dat bedoel ik en zo spelen wij wel.en zien voetballende impulsen van achter uit vallen
toch oek tegen.het beste is ie met corners en vrije trappen maar daar halen we geen verdedigers voor toch.

Vallen tegen omdat hij in een schijtteam speelt zonder vertrouwen, dat mist hij zelf ook ja. Wel even het e.e.a. in perspectief blijven zien. Vorig jaar een van de beste spelers bij GAE.

Doordekken kan heel goed met vd Linden. Vorig jaar deden ze niet anders bij GAE of dacht je dat vd Linden en Vriends achterin bleven hangen als Antonia en/of Houtkoop vrolijk aan het aanvallen waren voorin? Dan wordt het veld wel heeeeeeeel lang is het niet?

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Aldus Jop vd Linden zelf!  :|

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Vrij logisch maar was hier al bang voor : ik citeer uit de LC: "Door beloftenteam zal er minder geld voor de rest (eerste 16 ga ik dan maar even vanuit) zijn".


denistel

klopt 2 ton voor de beloften he maar die kun je toch ook in je 1e laten spelen.