Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Klopt, maar spelers willen natuurlijk eerst weten waar de clubs gaan spelen en gaan dan een keuze maken.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:46:52
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..

Ik denk 5 eredivisiespelers minus Heerings, 2 buitenlanders en 2 talenten uit de Jupiler.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 06:39:30
Ik denk 5 eredivisiespelers minus Heerings, 2 buitenlanders en 2 talenten uit de Jupiler.
Dat zijn er nogal wat,ik zou het prima vinden, maar heb daar een hard hoofd in, want de mazzeltjes die we de afgelopen jaren hadden liggen niet voor het oprapen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 28, 2015, 23:57:09
Klopt, maar spelers willen natuurlijk eerst weten waar de clubs gaan spelen en gaan dan een keuze maken.
Wat ik bedoelde is,dat het niet uitmaakt wie van de 2 er in blijft/komt als je het over spelers aantrekken hebt.. Nac zal uit de zelfde vijver vissen maar als Roda promoveert zullen die ook uit de zelfde vijver gaan vissen..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 28, 2015, 23:25:54
1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier en vooral Manu
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk

kleine aanpassing vergeet niet dat we 17e stonden in de winter toen omdat we weinig scorend vermogen hadden

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:24:12
Dat zijn er nogal wat,ik zou het prima vinden, maar heb daar een hard hoofd in, want de mazzeltjes die we de afgelopen jaren hadden liggen niet voor het oprapen..

De voorgaande jaren ook niet en toen is het ook gelukt toch  :y

Maar even afwachten.

Vond gisteren Faik, paulissen en Jansen erg goed spelen. Van Hyfte vond ik wat een softie. Wedstrijd ook gezien?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op mei 29, 2015, 08:27:42
kleine aanpassing vergeet niet dat we 17e stonden in de winter toen omdat we weinig scorend vermogen hadden
Het spel werd toen onvoorspelbaarder doordat het gevaarlijk werd op 2 vleugels ipv 1(Lukoki) en kwam er automatisch meer ruimte om te voetballen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 08:30:30
De voorgaande jaren ook niet en toen is het ook gelukt toch  :y

Maar even afwachten.

Vond gisteren Faik, paulissen en Jansen erg goed spelen. Van Hyfte vond ik wat een softie. Wedstrijd ook gezien?
Ja maar dat is niet de garantie dat het elk jaar lukt.. we moeten inderdaad afwachten..
De namen die je noemt hebben nog een tijdje contract..gaan dus geld kosten. Van Hyfte is normaal 1 die wel strijd levert, maar heb de wedstrijd niet gezien,zal straks gaan kijken..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:34:58
Het spel werd toen onvoorspelbaarder doordat het gevaarlijk werd op 2 vleugels ipv 1(Lukoki) en kwam er automatisch meer ruimte om te voetballen...

Dat klopt, maar ik vond Manu zeker erg gevaarlijk door zijn gogme. We hadden eerder ook wel een linkerflankspeler maar die was niet goed genoeg.

John Hiatt

Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.

oldehove

Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.
Reken er maar niet op dat er geen keeper komt, Beiden 2 jaar getekend dan gaan ze echt geen nieuwe halen
ut komt su as het komt

marrumer

Citaat van: oldehove op mei 29, 2015, 09:46:38
Reken er maar niet op dat er geen keeper komt, Beiden 2 jaar getekend dan gaan ze echt geen nieuwe halen
Er moet zowiezo een derde keeper komen, maar dat zal wel weer iemand van het kaliber wouda zijn.

Grijskijkert

Citaat van: marrumer op mei 29, 2015, 10:06:25
Er moet zowiezo een derde keeper komen, maar dat zal wel weer iemand van het kaliber wouda zijn.
Er zijn straks 2 keeper voor Cambuur 1 en 2 keepers voor Jong Cambuur.. er wordt geen 3e keeper voor Cambuur 1 gehaald..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.
Keepers zijn er! Er moet een linksbuiten komen en geen keeper...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Inderdaad....die keeper valt mee te leven.
Prioriteit een.....creatieve middenvelder met een goede vrije trap en corner.
Prioriteit twee...vervanger voor mo......Overgoor?
Prioriteit drie....linksbuiten. ...Daar zijn al genoeg namen voor genoemd
Prioriteit vier....rechtsback.....Rutten van den Bosch.

We wachten maar af.