Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Gewoon negeren die papagaaien van Fox Sport . Veelal onzin wat hun uitkramen, met name Arnold Bruggink over kansen op lijfsbehoud tweede seizoen.

speculeter

Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?

Er waren meerdere clubs geïnteresseerd in Ojo. Zou me verbazen als wij daar niet bij zaten, aangezien wij precies zo'n soort speler zoeken.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2015, 13:14:30
Het wordt overal en altijd geroepen, alleen onderbouwen de keiharde cijfers dat verhaal niet.
Even uit mijn bolle hoofd: 44% van de gepromoveerde clubs degradeert na een jaar weer, 14% na 2 jaar.
Ik zal de link naar het onderzoek opzoeken.

De Graafschap heeft intern nog de nodige onrust, Volendam kan ook de begroting van ons niet halen. Om een van deze twee clubs maak ik me geen zorgen.

Edit: Gevonden https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/

Feitelijk degradeert ongeveer 60% van de Clubs naar 2 jaar weer. Om aan te vullen zijn slechtst 2 clubs in de laatste 25 seizoenen in hun derde jaar gedegradeerd. tegen over 8 clubs in het tweede jaar. De meeste degraderen in het eerste jaar dat zijn er 17.

Tukker

Citaat van: Marc S op mei 28, 2015, 14:35:41
Feitelijk degradeert ongeveer 60% van de Clubs naar 2 jaar weer. Om aan te vullen zijn slechtst 2 clubs in de laatste 25 seizoenen in hun derde jaar gedegradeerd. tegen over 8 clubs in het tweede jaar. De meeste degraderen in het eerste jaar dat zijn er 17.
Dat zijn toch geruststellende woorden  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op mei 28, 2015, 14:39:08
Dat zijn toch geruststellende woorden  :proost

Het zijn ook veelal dezelfde clubs die promoveren/degraderen. Vooral Volendam, excelsior en de Graafschap kwamen veel voorbij.

Tukker

Citaat van: Marc S op mei 28, 2015, 14:48:25
Het zijn ook veelal dezelfde clubs die promoveren/degraderen. Vooral Volendam, excelsior en de Graafschap kwamen veel voorbij.
Volendam heeft niet voor niets dat bootje heen-en-weer (dat bootje dat in 2013 van stal werd gehaald en daarna ongebruikt weer terug ging  :_schater)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op mei 28, 2015, 15:45:50
Volendam heeft niet voor niets dat bootje heen-en-weer (dat bootje dat in 2013 van stal werd gehaald en daarna ongebruikt weer terug ging  :_schater)

klopt  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 14:11:09
Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.
Negatief valt wel mee, we moeten realistisch worden... En in gaan zien dat er financieel niks tot weinig kan..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

idd de meeste clubs hebben meer te bieden dan wij op financieel vlak.

sunderland

Hocher van Roda .Heb je gelijk iemand met een mooie trap

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 16:29:02
Negatief valt wel mee, we moeten realistisch worden... En in gaan zien dat er financieel niks tot weinig kan..

Niks nieuws toch ten opzichte van voorgaande jaren.

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 14:11:09
Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.
Makrini is jammer maar voor de rest is het niet erg .We moeten juist nieuw bloed .Er moet wat gebeuren want de meeste spelers bij ons liepen op hun tenen om het nivo aan te kunnen .Als we weer een stapje willen maken moet we dus veranderen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 28, 2015, 22:25:02
Makrini is jammer maar voor de rest is het niet erg .We moeten juist nieuw bloed .Er moet wat gebeuren want de meeste spelers bij ons liepen op hun tenen om het nivo aan te kunnen .Als we weer een stapje willen maken moet we dus veranderen

Zo zie ik et ook! :proost

Komt vast wel weer goed.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Josli

Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.