Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 13:51:22
Tim Janssen vind ik te oud.
Dan zit je met 3 spitsen van 30 jaar of ouder.
Bovendien vind ik hem niet beter dan Barto en Ogbeche.
Er moet een jonge spits komen in mijn ogen die of nu al beter is dan onze huidige spitsen of potentie heeft om beter te worden.

Vincent Janssen
Lars Veldwijk
Paul Gladon

De eerste 2 zullen nu al beter zijn(maar onhaalbaar denk ik).
Gladon zou prima bij Cambuur passen en is een jongen die nog wel beter gaat worden.
Dat zijn inderdaad leuke spitsen, maar hebben weinig ervaring.. En net 29 te oud?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:02:19
Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?
Vast wel, hangt ervan af of ze erin blijven..Ik geloof dat er bij degradatie wel wat contracten(opties) aflopen...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

#1112
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:09:55
Dat zijn inderdaad leuke spitsen, maar hebben weinig ervaring.. En net 29 te oud?

29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen als cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:16:27
29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen dat cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).
Ik vind 29 niet te oud maar dit terzijde..

Gladon halen kan, maar hij heeft ook niet alles gespeeld bij Sparta, maar heeft weer een best seizoen gehad bij Dordrecht.

Kolder halen als pinchhitter,waarom niet...

Wat is wijsheid?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:02:19
Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?
Overgoor en van ooyen zou ik hier wel willen!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 14:29:24
Overgoor en van ooyen zou ik hier wel willen!
Vooral die eerste zou niet verkeerd zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Overgoor zou een vervanger van Mo kunnen zijn, alleen heeft nog een contract.
Turuc zou ik er wel bij willen hebben, maar heeft ook nog contract.
V Ooyen en Rijsdijk zijn volgens mij transfervrij en leuke aanvullingen. Rijsdijk heeft veel diepgang en zou een stand in kunnen zijn voor Vd Streek

Galdiano

Die spits van De Graafschap is echt heeeeeel traag!
Niet te hopen dat die gaat komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 25, 2015, 14:39:15
Die spits van De Graafschap is echt heeeeeel traag!
Niet te hopen dat die gaat komen.
Die het laatste deel speelde wel...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:16:27
29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen als cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).
Wat vind je van Bergkamp(Emmen)?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:10:17
Wat vind je van Bergkamp(Emmen)?

Als stormram prima!
Toch zie ik liever een technische en beweeglijker spits.
Ben benieuwd of er nog een spits bijkomt en zo ja wat voor type.

Vincent Janssen is zeer compleet doe over een paar jaar (sub)top eredivisie speelt.

Grijskijkert

#1121
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 15:13:54
Als stormram prima!
Toch zie ik liever een technische en beweeglijker spits.
Ben benieuwd of er nog een spits bijkomt en zo ja wat voor type.

Vincent Janssen is zeer compleet doe over een paar jaar (sub)top eredivisie speelt.
Gladon is ook geen bewegelijke spits... Bergkamp is nog maar 24 jaar zie ik net... Janssen speelt volgend jaar(komend seizoen) al in de subtop...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:18:35
Gladon is ook geen bewegelijke spits... Bergkamp is nog maar 24 jaar zie ik net... Janssen speelt volgend jaar(komend seizoen) al in de subtop...

Bergkamp is wel erg statisch...
Gladon vind ik wel een echte nummer 9 die niet zo statisch is als Bergkamp.
In het systeem van cambuur wordt van de spits verwacht dat die meedoet met het af jagen.

We zien wel wat er gaat komen. Wellicht komt er geen spits bij.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 15:29:53
Bergkamp is wel erg statisch...
Gladon vind ik wel een echte nummer 9 die niet zo statisch is als Bergkamp.
In het systeem van cambuur wordt van de spits verwacht dat die meedoet met het af jagen.

We zien wel wat er gaat komen. Wellicht komt er geen spits bij.
Bergkamp is niet zo bewegelijk als Ogbeche(of Barto) maar is een andere spits die we in mijn ogen prima kunnen gebruiken(als tegenstanders zich weer een keer gaat ingraven).
Er is een spits weg gegaan, dus zou het logisch zijn dat ook weer 1 bij komt...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter