Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:48:51
Mister Dokkie , linssen heeft weer te maken met vermeende evt transfer van onze narsingh.. is toch enig sinds logisch dat het hier staat... ook al heb jij natrlk altijd gelijk ;)
Ja en zo kunnen we doorgaan. Het gaat vanaf dit moment alleen over spelers die in DIRECT verband staan met Cambuur. Dus niet omdat Jantje van Ajax naar Real Madrid gaat en Pietje van Twente naar Ajax waardoor Keesje van Cambuur naar Twente zou kunnen gaan :devil
Dit is vanaf NU niet meer toegestaan per decreet d.d. 29-06-2015 uitgegeven door Jong Kim Dokkumer!


En vooral het laatste heb je helemaal gelijk


Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:56:32
Ah ik had dus even later moeten kijken. Om 10 uur stond er niks op.
Heb ook een paar keer gekeken, en zag ook niks staan,stond er dus echt net op..
Of DIMC heeft het er zelf snel opgezet :P
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Schenk van Eagels is een linksback of niet?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:59:13
Heb ook een paar keer gekeken, en zag ook niks staan,stond er dus echt net op..
Of DIMC heeft het er zelf snel opgezet :P

Haha nee, ik zag het toevallig op twitter voorbij komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it


dit is mien club

Nee die jongen voegt niks toe hier.
Moet nogal wat centen hebben denk ik
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Cambuur kijkt over de grens

Ongeveer drieduizend supporters zagen tijdens de eerste officiële training van Cambuur vier nieuwe spelers in actie. Daar komt nog een aantal bij, meldde de Leeuwarder eredivisionist.

Cambuur haalde tot nu toe vijf versterkingen voor het eerste elftal: Jerge Hoefdraad (Almere City), Kai Heerings (FC Utrecht), Dominik Masek (Hamburger SV), Sjoerd Overgoor (Go Ahead Eagles) en Marvin Peersman (FC Dordrecht). Daartegenover staat het vertrek van elf spelers. Behalve de geblesseerde Hoefdraad en de vanwege interlandverplichtingen ontbrekende Vytas stond iedereen zaterdag op het veld.

De Leeuwarders willen nog minimaal vijf spelers aan de selectie toevoegen. Een spits en middenvelder hebben prioriteit, aldus Henry van der Vegt. De technisch directeur is tevreden met de groep die er nu staat. ,,De spelers die we wilden, hebben we ook kunnen halen. Als je kijkt naar vorig seizoen, dan hebben we wel drie spitsen nodig. Een allround-middenvelder zouden we ook graag hebben en daarna maken we even pas op de plaats.'' De transfermarkt komt doorgaans in de laatste maand echt in beweging, nadat spelers van topclubs eventueel beschikbaar zijn voor verhuur.

JACK BYRNE

Cambuur zou verregaande belangstelling hebben voor Manchester City-middenvelder Jack Byrne. De Ierse jeugdinternational moet op huurbasis naar Leeuwarden komen. Cambuur heeft dankzij de eerdere huur van Albert Rusnák en Sinan Bytyqi nog altijd contacten in Engeland. ,,Die willen we warm houden'', zei Van der Vegt.

De naam Byrne is de afgelopen week wat Van der Vegt betreft iets te vaak gevallen in Leeuwarden. ,,Ik was een halve dag bezig met het beantwoorden van telefoontjes en 'geen commentaar' zeggen tegen journalisten. Wij gaan niet op namen in, dus kan ik er niets over zeggen.'' Voordat er handtekeningen zijn gezet, wenst de club zich er niet over uit te laten. Voorbarige berichtgeving kan een overgang ook blokkeren, erkende Van der Vegt. ,,Het is vervelend dat de mogelijkheid bestaat dat een potentiële transfer door berichtgeving mis kan lopen.''



Nieuwkomer Kai Heerings poseert met een jonge fan.

VERHUUR

Desondanks lijkt Byrne wel naar Leeuwarden te komen. De negentienjarige middenvelder speelt in het Onder 21-team, waarin hij het afgelopen seizoen veel minuten heeft gemaakt. Byrne is al sinds april met Manchester City in gesprek om zijn in 2016 aflopende contract te verlengen. De rechtspoot kan zowel defensief als aanvallend op het middenveld uit de voeten. Een verhuur zou zijn ontwikkeling ten goede komen, zo redeneert City, dat hem afgelopen seizoen al eens liet meetrainen met de eerste selectie.

,,City verhuurt een speler niet zomaar'', zei Byrne in april tegen Manchester Evening News. ,,Dat doen ze alleen bij een club waar de speler zich kan ontwikkelen, wedstrijden speelt en waar ze met eenzelfde filosofie werken.'' In dat plaatje past Cambuur, gezien de eerdere huur van Rusnák en Bytyqi, perfect.

SPITS

Cambuur wil naast Bartholomew Ogbeche en Martijn Barto nog een spits hebben. Daarvoor zou Valmir Berisha in aanmerking kunnen komen. De negentienjarige aanvaller staat onder contract bij AS Roma. De Zweed werd het afgelopen seizoen verhuurd aan het Griekse Panathinaikos, waar zijn overeenkomst morgen afloopt. Cambuur kijkt daarmee steeds meer over de Nederlandse grens om spelers te halen.

De Leeuwarders houden ook rekening met uitgaande transfers, hoewel er van concrete belangstelling geen sprake is. Van der Vegt: ,,We hebben met Furdjel Narsingh, Etiënne Reijnen en Sander van de Streek goede spelers, er kan wel iets in beweging komen. Geïnformeerd wordt er wel door andere clubs, maar dat hoort ook bij het spel.''

LC
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Nou geen van drieën interessant mijn inziens
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:46:53
Nou geen van drieën interessant mijn inziens
Inderdaad.. Wat vind jij van Fortes?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:47:49
Inderdaad.. Wat vind jij van Fortes?

Vind ik een uitstekende speler.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it