Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: PASSC op juni 21, 2015, 01:41:19
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
Nee, dat was in de competitie

AL

Is de nieuwe spits verdwaald?

ruubmac

 :_schater de mensen die zeggen dicht op het vuur te zitten, zitten er schijnbaar niet zo dicht op als ze denken.. :_spank hij kan inderdaad ook verdwaald zijn

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op juni 21, 2015, 15:32:22
:_schater de mensen die zeggen dicht op het vuur te zitten, zitten er schijnbaar niet zo dicht op als ze denken.. :_spank hij kan inderdaad ook verdwaald zijn
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes


pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 21, 2015, 15:39:59
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..
.
Omdat het vorige week nog maar 1 dag zou duren misschien? ;)..
maar we wachten :)

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op juni 21, 2015, 15:39:59
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..

O ik heb zeker wel geduld hoor, maakt mij geen moer uit wanneer welke speler komt, als er maar wat komt.. En wat pvanbuijtene zegt..

justremco

Komt deze week vast wel goed, met het oog op de eerste training

nikjeuh

Citaat van: PASSC op juni 21, 2015, 01:41:19
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
Was dat niet de eerste thuiswedstrijd na de degradatie? Met die rogier koordes die al gewisseld was volgens mij.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

justremco


AL

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 17:37:36
Van Ewijk naar de Eagles.

Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.

justremco

Citaat van: AL op juni 21, 2015, 17:46:43
Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.

Veel slechter kon ook niet toch?

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 21, 2015, 17:42:06
Leuke JL speler

Ben er ook niet rouwig om dat hij hier niet heen komt (dat De Graafschap niet met hem verder wilde zegt ook wel wat), maar is hier wel eens genoemd. Ook door mij, maar toen verkeerde ik in de veronderstelling dat hij zelf niet bij De Graafschap wilde blijven. Was dus andersom.

Citaat van: AL op juni 21, 2015, 17:46:43
Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.

Dat ze maar snel mogen terugkeren, na Cambuur één van de mooiere clubs van Nederland!
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

Jerry van Ewijk naar Go Ahead Eagles gebeurt vast, maar nog nergens officieel bevestigd. Verder ook niet rouwig om dat zo'n speler niet naar ons toe komt..
Het is maar wat stil rond om de personen zoals Michiel Hemmen, Mohamed El Makrini, stilte voor de storm?