Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: nikjeuh op juni 21, 2015, 16:20:54
Was dat niet de eerste thuiswedstrijd na de degradatie? Met die rogier koordes die al gewisseld was volgens mij.

Die was er inderdaad al af. Wel zuur: veldspeler van Cambuur Rood en wissel speler bij hun!

denistel

on topic maar weer. nog 3 dagen en de selectie gaat naar ameland en dan nog 3 dagen dan 1e training in stadion.

Collingwood

Zou er voor dan nog wat bij komen? De buitenlandse spits misschien? Of is dat van de baan (duurt wel behoorlijk lang)?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 19:40:15
Zou er voor dan nog wat bij komen? De buitenlandse spits misschien? Of is dat van de baan (duurt wel behoorlijk lang)?
Mijn eerste gedachte is ja... Maar je weet het niet he... Ik heb ergens een wijsheid gelezen.... Kalmte alleen kan u redden...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Ik denk dat de ts voor zaterdag het liefst ook zoveel mogelijk spelers op de training heeft maar zo werkt het niet .Soms scheelt een paar dagen ook mooi wat poen .De overige clubs in europa beginnen ook wat later waardoor ook dan pas de beslissingen worden genomen

denistel

denk dat ze het liefst woensdag zo veel mogelijk mee hebben naar ameland das toch de 1e kennis making
met de spelers weer na de vakantie die 3 dagen daar zijn wel belangrijk denk ik en dan zaterdag even los
voor een paar duizend toeschouwers.

Hasses


Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 21, 2015, 22:39:48
denk dat ze het liefst woensdag zo veel mogelijk mee hebben naar ameland das toch de 1e kennis making
met de spelers weer na de vakantie die 3 dagen daar zijn wel belangrijk denk ik en dan zaterdag even los
voor een paar duizend toeschouwers.
Dat denk ik ook.. Maar Sunderland heeft ook een punt.. Kunnen leuke 3 dagen worden wat betreft transfers..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Het is niet van de baan, maar er zitten wel wat obstakels in.
We moeten rustig afwachten. Iedereen had al verwacht/gehoopt dat het rond zou zijn.
Maar met buitenlandse spelers heb je te maken met veel papier werk. Cambuur wacht, terecht, tot de handtekening onder het contract staat.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

ruubmac

Citaat van: dit is mien club op juni 22, 2015, 08:51:42
Het is niet van de baan, maar er zitten wel wat obstakels in.
We moeten rustig afwachten. Iedereen had al verwacht/gehoopt dat het rond zou zijn.
Maar met buitenlandse spelers heb je te maken met veel papier werk. Cambuur wacht, terecht, tot de handtekening onder het contract staat.

Bedankt voor de update, duidelijk!  :thumbsup

sk13

Het is weer maandag. De dag waarop scc vaak speler presenteerde. Ik zou zeggen verras ons en presenteer er gelijk drie.

Cor

Citaat van: sk13 op juni 22, 2015, 08:58:41
Het is weer maandag. De dag waarop scc vaak speler presenteerde. Ik zou zeggen verras ons en presenteer er gelijk drie.

Ik verwacht en hoop dat ze ze presenteren op het moment dat de boeren hun 15 seconds of fame zoeken met LB. Sneeuwt dat nieuws daar gelijk mooi onder

John Hiatt


Sakin

Citaat van: Cor op juni 22, 2015, 09:22:11
Ik verwacht en hoop dat ze ze presenteren op het moment dat de boeren hun 15 seconds of fame zoeken met LB. Sneeuwt dat nieuws daar gelijk mooi onder

L.B. = Lekker Belangrijk!!! Strik erom

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juni 22, 2015, 11:34:13
Waar blijft die spits?

Hou nou eens op te zeuren!  l8l

Het duurt gewoon wat langer dan verwacht.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets