Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:24:00
Wuytens is ook een linker centrale verdediger net als Mathijsen overigens

Hest geliek
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Ogtiba wordt ook her en der genoemd.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Als het snel zou moeten gaan(ivm zondag), is v/d Hoorn wel een huur optie, dat hij niet kan opbouwen is met Overgoor geen probleem meer.. Weet niet of hij financieel haalbaar is,maar een speler huren vergt minder onderhandeling lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:27:56
Ogtiba wordt ook her en der genoemd.
Weet niet of hij daar weg mag.. Maar dan wel voor de RCV en niet op de rechtsback..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Dat weet ik ook niet, VD Hoorn is mijn inziens de beste optie voor nu.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op augustus 14, 2015, 09:32:39
Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....
Dat is het lot van elke Nederlandse club, alle niveaus hebben daar last van...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:12:20
Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem

Lijkt mij eigenlijk veel te veel voor een JL-speler. Er zal een degradatieclausule in zijn contract hebben gestaan, waardoor zijn salaris flink lager ligt dan vorig seizoen. En het salaris en de duur van een contract is de basis voor de hoogte van de afkoopsom.

Mochten wij een CV kunnen aantrekken die het goed doet en die een langer contract heeft dan 1 seizoen, dan worden wij nog beter van de transfer van Reijnen ook. Die was anders volgend jaar gratis de deur uitgelopen.

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:35:03
Dat is het lot van elke Nederlandse club, alle niveaus hebben daar last van...

Ik snap daarom niet zo goed waarom wij dan zo zeiken..

Lore

Citaat van: Delamere op augustus 14, 2015, 09:32:39
Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....

Dat is natuurlijk compleet anders: GAE is niet de buurvrouw en dan mag het weer wel!

sunderland

Wat heb je eraan. Nu kun je iemand voor 3 ton halen en voor 3 jaar vastleggen maar betaal je ook dik salaris. En word je minder. 4 ton is echt vreselijk lachertje

dit is mien club

Ben ik met je eens. Met zo'n clausule moet je een datum afspreken van voor de eerste competitie wedstrijd.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

papier

Zo´n Boulahrouz of Mathijsen kunnen echt niet meer hoor.

jeff

Update na het vertrek van Reijen

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

NRG

Ga er niet meer van uit dat er voor 12.00 uur een opvolger van Reijnen wordt gepresenteerd. Hopen dat Mac-Intosch fit is.