Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

ik weet dat jij geen tegenspraak wil . :X .Er waren voor de winterstop veel meer wedst waar gewoon een hoog nivo werd gehaald maar ik dacht laten we dkv noemen want dat weet iedereen nog wel . Jij moet aan de slag bij een voetbalclub al zal dat lastig worden want daar zijn ook mensen die een andere mening hebben

sunderland

En ik moet toegeven dat je aardig op de hoogte bent van de eerste div .Ik heb daar geen tijd voor.Ik weet wel wat maar ben geen encyclopedie

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 16:26:03
ik weet dat jij geen tegenspraak wil . :X .Er waren voor de winterstop veel meer wedst waar gewoon een hoog nivo werd gehaald maar ik dacht laten we dkv noemen want dat weet iedereen nog wel . Jij moet aan de slag bij een voetbalclub al zal dat lastig worden want daar zijn ook mensen die een andere mening hebben
Zolang die tegenspraak onderbouwd is ,heb ik daar geen problemen mee..
Dat het de 2e helft van de competitie minder ging was te danken aan een aantal factoren,o.a. Rusnak en de tegenstander die een antwoord had op de speelwijze... Voor mij zou er plaats zijn(niet dat ze op me zitten te wachten,zoveel zelfkennis heb ik wel) ,ik kan mijn mening onderbouwen daarin tegen hoef ik jou niet mee te nemen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 16:29:07
En ik moet toegeven dat je aardig op de hoogte bent van de eerste div .Ik heb daar geen tijd voor.Ik weet wel wat maar ben geen encyclopedie
Ik heb anders ook zat eredivisie spelers genoemd, maar ik betwijfel of die haalbaar zijn.. en dan kom je bijna automatisch uit in de JL en belofte competitie..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen

Grijskijkert

#1340
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 19:45:25
Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen
7-12 ? Ook komende seizoen is handhaving de doelstelling niks meer of minder... ik hou het bij :koffie als je het niet erg vind..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

ook dit seizoen zal gewoon weer lastig worden hoor al hebben we ons al 2 seizoenen
makkelijk gehandhaafd.

we zitten nog steeds aan de onderkant van salarissen dus je moet heel creatief
zijn om spelers te halen want het draait toch allemaal om geld en ik heb geen
in kijk in de kas maar salarissen van 2 tot 8 ton die je in de ere div regelmatig
hoort worden hier niet betaald.
en zo,n schreuder die 8 ton pakt bij twente daar hebben wij een speler of 8
voor als het goed is en henk die als trainer beter is verdiend misschien een 10e
van dat bedrag.
het moet de kracht van ons blijven dat de ts spelers beter maakt en we goeie
spelers opikken  zoals eerder ritzmaier manu lukoki rusnak reynen vd streek.

rosheuvel vind ik zelf zeker bruikbaar op meerdere positie,s.

mac intosh zal zich verder ontwikkelen en vd streek ook.
narsing heeft al meer gespeeld dan zijn jaar ervoor bij zwolle.
steblecki moet stappen gaan maken.bakker moet meer duel kracht
krijgen.

of we reynen kunnen behouden moet je ook nog maar afwachten.

de ts kijkt op vele velden hoor en namen worden goed stil gehouden
en zo hoort het ook des te groter de verassing weer.
denk zelf dat er ook wel weer een speler van M,City komt dat pad
moet je warm houden.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 19:45:25
Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen
Graag, maar realistisch? Ik ben van mening van niet. Ook komend seizoen zullen we het weer van buitenkansjes en herkansers moeten hebben en dan zorgen dat het een eenheid wordt waar men voor elkaar door het vuur wil gaan.

sunderland

Zoals dit seiz moeten we weer nastreven, dat is wat ik bedoel. Ik weet ook wel dat dat heel moeilijk wordt

sunderland


Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 00:07:53
Zoals dit seiz moeten we weer nastreven, dat is wat ik bedoel. Ik weet ook wel dat dat heel moeilijk wordt
Een seizoen als afgelopen seizoen graag!! Maar eerst handhaven en zit er meer in is het prachtig!
Maar je had het over de wedstrijd met dkv, als de sfeer elke thuiswedstrijd zo is, pakken we thuis 54 punten...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 07:32:51
Een seizoen als afgelopen seizoen graag!! Maar eerst handhaven en zit er meer in is het prachtig!
Maar je had het over de wedstrijd met dkv, als de sfeer elke thuiswedstrijd zo is, pakken we thuis 54 punten...

Dat lijkt me vrij optimistisch. Al moet de 51 wel lukken.

speculeter

Gisteren mooi feestje gehad waar iemand was die dicht bij het vuur zit.
Ik gooi de namen er maar even in...
Leon de kogel...
Heel concreet. ...Danny Holla.

AL

Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 11:50:04
Gisteren mooi feestje gehad waar iemand was die dicht bij het vuur zit.
Ik gooi de namen er maar even in...
Leon de kogel...
Heel concreet. ...Danny Holla.

De Kogel komt gruwelijk tekort.
Holla zou geweldig zijn, maar die jongen lijkt mij onhaalbaar.
Heeft doorlopend contract(wellicht mag hij weg) en heeft salaris waar wij toch nooit aan kunnen voldoen?

Als we dan toch in die categorie denken qua spelers haal dan Veldwijk ook maar op.

Bernardo

De Kogel, haha. Komt veel tekort