Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:23:59
Die "wisten" het binnen 10 minuten al ;)

Overigens nu om toch Henk eventjes te beschermen. Wat was er gebeurd als hij niet gelekt had over Bijker? Dan had het overgrote deel staan juichen en klappen voor een overloper!

Dat van Brijker was ook bij velen bekend, ook via dkv twitter berichten was dit al duidelijk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:14:29
_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.

Huh, had hij een diploma?

Marc S

Citaat van: hobbes op juni 26, 2015, 11:29:03
Huh, had hij een diploma?

Nee Dokkumer heeft het diploma van Arts  :_schater

Lau Loene

Waar blieft die rechtsback ?
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

SaVaGe


Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
Wat zeg je? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:32:09
Nee Dokkumer heeft het diploma van Arts  :_schater
Hij mag zich dokter noemen...
IN HENK WE TRUST!!!


dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:38:54
Dat is voetbalzone niet een van de genoemde media
Maar wel een vergelijkbare site als voetbalprimeur ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:39:56
Wie kijkt daar nog op :_spank
Andere site's ? Voetbalprimeur is niks meer of minder dan Voetbalzone i.m.o.
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Ik zou weleens een reactie van Henk zelf willen zien. het lekken komt toch bij de bron vandaan lijkt me.... Dus Cambuur moet echt even achter zijn eigen oren krabben en een goede les hier uit halen!

pvanbuijtene

#2727
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:39:56
Wie kijkt daar nog op :_spank

bijna 400milj bezoekers in 2014 en 26300 volgen hun op facebook... toch aardig wat ;).. voetbalprimeur 141000 ... zegt wel iets

HilversumOnTour

Gaan we niet een vreemdenlingenlegioen worden op deze manier? Liep met NEC in het jaar van degradatie niet echt goed af. Overigens heel benieuwd naar het vervolg en de prestaties van deze mannen.  Snel maar wat oefenpotjes bekijken.

SCC |:)

dit is mien club

Eerst maar duimen voor Berisha :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it