Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra
Hier doen we het wmb voor  |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra


we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.


wiekie1969

Blijft alleen Vriends/Vd Laan over _O_ |:)

Mitar

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

lezen is ook een vak.....

Treb

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Kijk nog eens goed?  8P

gewoon een fan

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Zou hij niet of/of bedoelen  :proost
Weet het natuurlijk niet zeker, mijn nadenken is dan ook niet zo goed  :insane

Cor

Citaat van: Treb op augustus 14, 2015, 15:41:39
Kijk nog eens goed?  8P

Hij moet ff van rechts naar links lezen  :devil

Treb

Citaat van: Cor op augustus 14, 2015, 15:43:29
Hij moet ff van rechts naar links lezen  :devil

Precies. Hij moet even nadenken.

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Ze staan per positie hoor,

linksback - linkscentraal - rechtscentraal - rechtback. Ze zullen dan beide dubbel bezet zijn, zeg hier niet iets geks lijkt me toch?

denistel

lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.

Bernardo

Citaat van: denistel op augustus 14, 2015, 16:09:49
lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.

Waarschijnlijk omdat ze Peersman toch meer als een LB zien lijkt me.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 14, 2015, 16:09:49
lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.

Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.

speculeter

Vriends en Vd laan erbij.
Dikke prima?

wiekie1969

Hou toch op man met die zakkenvuller  vd Laan :R

wiekie1969

Citaat van: Mitar op augustus 14, 2015, 15:41:31
lezen is ook een vak.....

het zijn koppeltjes drama, must zelf beter lezen.