Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:19:29
haha vervelend he een beetje tegenspraak
Nee vind je provocatie wel grappig eigenlijk..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Weet ik want je houd goed vol. Klaar ermee en over tot belangrijkere dingen zoals spelers  :zweep

AL

V Ewijk waarschijnlijk naar Eagles.

058-4life

Jum benne World Wide Web Hooligans euhh!  :X Begin samen een site  l8l

justremco

Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:28:22
Weet ik want je houd goed vol. Klaar ermee en over tot belangrijkere dingen zoals spelers  :zweep
Inderdaad nu weer de belangrijkere dingen..... wie zie jij graag komen als rechtsback?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 21:32:30
Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis

Speler van City?
Houtkoop
Verbeek



Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 21:32:30
Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis
Ja lastig want mag er geld uitgegeven worden of mag het niks kosten... van Ewijk vind ik een leuke speler en kost niks.. En mag het wat kosten zeg ik Korte of een Houtkoop..
IN HENK WE TRUST!!!

058-4life

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:35:52
Ja lastig want mag er geld uitgegeven worden of mag het niks kosten... van Ewijk vind ik een leuke speler en kost niks.. En mag het wat kosten zeg ik Korte of een Houtkoop..
Steven Bergwijn huren van PSV  :clint

justremco

Citaat van: AL op juni 19, 2015, 21:35:45
Speler van City?
Houtkoop
Verbeek

Verbeek zou mits fit voor mij de absolute nummer 1 zijn, al zal hij wel gekocht moeten worden. Houtkoop als optie nummer 2 omdat ie ook linksbenig is. Een eventuele 3e kandidaat in mijn ogen is Rayhi van PSV, afgelopen seizoen niet heel veel gespeeld door blessures maar kan aardig ballen en is onlangs nog met jong Oranje naar Toulon geweest

Grijskijkert

Poelie kwam laatst met goede.. Mohamed Rayhi
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Zie het liefst een echte linksbuiten en een andere type buiten voor op links.
Houtkoop(als hij weg mag)en Sleegers lijken mij wel wat.

PePe

Emmen zal Peters vermoedelijk kwijtraken aan PEC Zwolle. De aanvaller is in gesprek met de club van trainer Ron Jans over een contract. (T.M)

Dokkumer

Citaat van: PePe op juni 19, 2015, 21:46:57
Emmen zal Peters vermoedelijk kwijtraken aan PEC Zwolle. De aanvaller is in gesprek met de club van trainer Ron Jans over een contract. (T.M)
T.M. de forumganger of Tjerkstra Media? :devil

PePe