Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Mijn negatieve gevoel slaat trouwens compleet om als er naast VD Laan nog een leuke speler bijkomt achterin. Dan hebben we op alle linies prima materiaal om minimaal 15e te eindigen.

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op augustus 18, 2015, 10:57:41
Vlgs mij bedoelt Poelie hier een contract voor een aantal jaren en zonder clausule

Ja, dat zou kunnen en ook heel fijn zijn... maar eerst maar eens kijke of we hem kunnen betalen en of ie zelf wil.

Cor

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 11:00:07
Ja, dat zou kunnen en ook heel fijn zijn... maar eerst maar eens kijke of we hem kunnen betalen en of ie zelf wil.

Dat moeten we altijd afwachten

SCCdrachten

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2015, 10:58:41
Mijn negatieve gevoel slaat trouwens compleet om als er naast VD Laan nog een leuke speler bijkomt achterin. Dan hebben we op alle linies prima materiaal om minimaal 15e te eindigen.

Die komt er zo wie zo !

SCCdrachten

Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 09:52:11
Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..

Clausule wel of niet maakt soms niet heel veel uit..Als Fischer graag naar cambuur wil komt het wel goed...Wat heeft excelsior aan een ontevreden speler ??


wiekie1969


El Ma-kri-niii

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 12:22:16

Cambuur heeft kwaliteit ingeleverd zegt De Haan.  :_schater
Klopt toch? Reijnen is weg en we hebben vooralsnog niks terug.

Collingwood

Kan ook een rookgordijn zijn van Van de Vegt: Alle aandacht vestigen op Fischer zodat je rustig met iemand anders bezig kunt zijn. Ik hoop zeker dat het rond komt, maar als Fischer geen clausule in zijn contract heeft heb ik er toch een hard hoofd in.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2015, 12:53:21
Kan ook een rookgordijn zijn van Van de Vegt: Alle aandacht vestigen op Fischer zodat je rustig met iemand anders bezig kunt zijn. Ik hoop zeker dat het rond komt, maar als Fischer geen clausule in zijn contract heeft heb ik er toch een hard hoofd in.

Hoeveel zou Fischer moeten kosten?

Collingwood

Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 13:05:25
Hoeveel zou Fischer moeten kosten?

Geen idee. Maar Excelsior wil voor hem de hoofdprijs en het is algemeen bekend dat Cambuur geen grote afkoopsommen betaalt. Zal toch snel om enkele tonnen gaan, en het lijkt me niet dat Cambuur dat kan/wil betalen.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2015, 13:11:08
Geen idee. Maar Excelsior wil voor hem de hoofdprijs en het is algemeen bekend dat Cambuur geen grote afkoopsommen betaalt. Zal toch snel om enkele tonnen gaan, en het lijkt me niet dat Cambuur dat kan/wil betalen.

Lijkt mij ook niet inderdaad. Moet Cambuur ook niet willen mijn inziens!
Als er geen clausule in zijn contract staat en Cambuur weet de prijs die Excelsior wil hebben (die te hoog ligt), snel verder kijken!

speculeter

Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

moodygrunn

Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Namen en rugnummers? 
In Henk en Sandor we trust

IsmailvanEssen

Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Nog niks zeker toch? Alleen in twee intresse getoond? Die van AZ en die nu in duitsland speelt?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...