Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ik hoop het ook niet, denk dat Vriends tekort komt. Liever Van der Hoorn huren en dan voor volgend seizoen Fischer transfervrij ophalen.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:20:08
dus als we reijnen verkopen, sleegers maar halen? :zucht

Staat er los van Reijnen. Als Reijnen blijft heb je je back en Sleegers is een buitenkansje voor de linksbuiten.
Cambuur till I die!

zeewolde

Citaat van: KristCambuur op augustus 13, 2015, 18:23:30
Staat er los van Reijnen. Als Reijnen blijft heb je je back en Sleegers is een buitenkansje voor de linksbuiten.
houtkoop, hoefdraad en in geval van nood rosheuvel of ogbeche. Denk je echt dat wenog  een linksbuiten nodig hebben?

Dokkumer

Ik ben bang dat we het niet  gaan redden om zondag een vervanger voor Etienne speelgerechtigd te krijgen.

KristCambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:25:20
houtkoop, hoefdraad en in geval van nood rosheuvel of ogbeche. Denk je echt dat wenog  een linksbuiten nodig hebben?

Dubbel bezet is top! Hoefdraad is tot de helft van het seizoen eruit en heeft niet laten zien te goed te zijn voor de JL.
Cambuur till I die!

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:22:48
Ik hoop het ook niet, denk dat Vriends tekort komt. Liever Van der Hoorn huren en dan voor volgend seizoen Fischer transfervrij ophalen.

wat jonger spul denk ik aan.

Cor

Citaat van: denistel op augustus 13, 2015, 18:31:32
wat jonger spul denk ik aan.

Zal wel een scenario klaarliggen neem ik aan? Dit is niet een verrassing

Collingwood

Gerard Bos ‏@GerardBos 
Sprak net Ard de Graaf #Cambuur. Zwijgt over hoogte transfersom #Reijnen. "Maar kunnen niet alles herinvesteren, ook deel naar spelersfonds"

Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Voor zondag een opvolger presenteren zal wel niet meer lukken.

NRG

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:37:57
Gerard Bos ‏@GerardBos 
Sprak net Ard de Graaf #Cambuur. Zwijgt over hoogte transfersom #Reijnen. "Maar kunnen niet alles herinvesteren, ook deel naar spelersfonds"

Dan blijft er heel weinig over dus  ;(

TopperM

Daar gaat je aanvoerder en centrale duo weer. :rodekaart

Collingwood

Gerard Bos ‏@GerardBos
Mac-Intosch eerste vervanger #Reijnen. De Graaf: "Moet zeker wat bij; kan niet binnen een uur of dag. Moet ook passen qua budget" #Cambuur

Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Er moeten sowieso nog twee spelers bij. We hebben nog 5 verdedigers over, waarvan maar twee echte centrale verdedigers zijn en maar één rechtsback.

NRG

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:42:09
Gerard Bos ‏@GerardBos
Mac-Intosch eerste vervanger #Reijnen. De Graaf: "Moet zeker wat bij; kan niet binnen een uur of dag. Moet ook passen qua budget" #Cambuur

Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op augustus 13, 2015, 18:43:48
Er moeten sowieso nog twee spelers bij. We hebben nog 5 verdedigers over, waarvan maar twee echte centrale verdedigers zijn en maar één rechtsback.
Waarvan 1 ook nog geblesseerd is... Zondag een centraal duo van Peersman en Heerings? En dan hopen dat er niks met de verdedigers gebeurt...
IN HENK WE TRUST!!!