Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2015, 12:55:39
Die spits komt niet! Punt!  :zweep
Dan komt er vast wel een ander...
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes


DK

ben wel benieuwd hoe dat gaat op het forum van real madrid.. in ieder geval geen reacties als: die komt niet want te duur, wij zoeken alleen buitenkansjes..  we hewwe het best wel zwaar als cambuur-fan..   :P :|   

Marc S

Citaat van: DK op juni 23, 2015, 13:33:26
ben wel benieuwd hoe dat gaat op het forum van real madrid.. in ieder geval geen reacties als: die komt niet want te duur, wij zoeken alleen buitenkansjes..  we hewwe het best wel zwaar als cambuur-fan..   :P :|   

Er zijn ook dingen die hetzelfde zijn. Die zijn ook helemaal overstuur als hun club verliest  :_schater

Sakin

"De oefenmeester kampt ook nog met een ander probleem: zijn huidige spelersgroep is, naar eigen zeggen, nog 'dunnetjes'. Samuel Armenteros, Ben Sahar en Charlton Vicento vertrokken, waarmee een fors aantal doelpunten zijn ingeleverd. Willem II zal de komende weken dan ook vooral gaan gebruiken om scorend vermogen binnen te halen, zo meldt het regionale dagblad."

Klinkt ook weer goed! Zitten in de zelfde vijver naar een spits te zoeken. En heb het idee al dat die schaars zijn...

wiekie1969

Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op juni 23, 2015, 09:04:00
Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.


Zwolle haalt Veldwijk.

wiekie1969

Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:42:03
Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.


Eindelijk iemand met verstand van zaken. Helemaal mee eens.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:14:41
Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.

Transferwindow is nog niet eens officieel geopend man...
Area 58

Collingwood

Ter vergelijking, hier de selectie van Cambuur van vorig jaar vlak voordat ze naar Ameland gingen:

Leonard Nienhuis                   
Harm Zeinstra                       
Jurjen Wouda                         

Wout Droste                           
Lucas Bijker                           
Martijn van der Laan               
Mart Dijkstra                         
EtiĆ«nne Reijnen                       
Calvin Mac-Intosh                   
Marlon Pereira                       

Erik Bakker                           
Mohamed El Makrini               
Sander van de Streek             
Berend-Jan Schootstra             

Martijn Barto                         
Michiel Hemmen                     
Oliver Feldballe                       
Oebele Schokker                     
Bob Schepers                         
Bartholomew Ogbeche             
Furdjel Narsingh                     
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Toen was er ook paniek op CO  :_schater

Ik zeg rustig bliefuh, komt allemaal goed!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Iedereen wacht af. En dus ook wij.

Zou mooi zijn als Ogbeche iets van zn klasse van 2014 zou terugvinden en dat vd Streek zich wat heeft kunnen opladen. Als dan nog eens Rosheuvel en Narsingh mekaar en Ogbeche wat kunnen vinden voorin dan staat er op dit moment toch ook al wel wat leuks.

speculeter

Het nieuws kwam vandaag niet.
MS morgen ook niet.
Maar als ik de geruchten mag geloven dan word het een mooi seizoen :proost

ruubmac

Die deur die je nu intrapte stond al open  :zweep :proost

justremco

Citaat van: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:14:41
Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.

Wiekie heeft ook eindelijk weer een internet aansluiting zie ik :_schater
Overgoor is gewoon een redelijke tot goede eredivisiespeler, niks mis mee. Heerings vervangt onze verkeersregelaar, dus daar zullen we niet minder van worden. Masek kan echt wel voetballen, dus eindelijk weer creativiteit op het middenveld. Verder komen er nog 4 spelers bij waarvan er minimaal 3 voor de basis zijn vermoed ik. Denk dat we er behoorlijk voorstaan als ploeg met de 16e begroting....