Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op juni 23, 2015, 06:32:11
Geduld mensen. Er komt vast iemand...
Ja 4 spelers , als er niemand vertrekt.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Dan rest de vraag, wie zitten er (woensdag?) Op de boot  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Ik kan er wel een aantal opnoemen, ik zal al snel tot ca 25 man komen :devil

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 23, 2015, 08:40:31
Dan rest de vraag, wie zitten er (woensdag?) Op de boot  :devil
Alleen zitten of ook staan? :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 23, 2015, 08:45:29
Ik kan er wel een aantal opnoemen, ik zal al snel tot ca 25 man komen :devil
Ik denk toch wel meer, of vaart de boot alleen voor Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 23, 2015, 09:04:00
Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.
We gaan het meemaken..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Nou dat zegt mijn gevoel niet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

isari71

Veldwijk kan van het lijstje "buitenlandse" spitsen af. Voor een jaar naar olle op huurbasis.
Aut viam inveniam, aut faciam.

isari71

Zou Havenaar haalbaar zijn? ADO schijnt voor hem in de markt te zijn. Is ook een beetje buitenlander... Prima aanspeelpunt als diepe spits, sterke kopper.
Aut viam inveniam, aut faciam.

HilversumOnTour

#2530
Havenaar, Tighadouini, Schaken, Falkenburg zijn allemaal veel en veel te duur dus onhaalbaar.

We moeten het doen met (betaalbare) buitenkansjes!

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 23, 2015, 11:34:59
Havenaar, Tighadouini, Schaken, Falkenburg zijn allemaal veel en veel te duur dus onhaalbaar.

We moeten het doen met (betaalbare) buitenkansjes!

Zo is het
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CamLeeuw

Citaat van: isari71 op juni 23, 2015, 11:13:45
Veldwijk kan van het lijstje "buitenlandse" spitsen af. Voor een jaar naar olle op huurbasis.
Heel jammer. Ik had Veldwijk graag bij ons zien spelen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

dizzhead

Ik ben normaal niet zo van het lukraak namen noemen; maar met al die speculaties over een buitenlandse spits uit een grote competitie wil ik ook even een duit in het zakje doen. Massimo Coda. Afgelopen seizoen (parma) niet veel gespeeld, o.a. door een blessure van 3,5 maanden. Het jaar ervoor in 33 wedstrijden, 18 goals en 6 assists bij een Sloveense middenmoter. Hij is transfervrij en hoeft ook in salaris niet gek veel te kosten.

Maar goed. Ik noem maar een naam.  8P




:0=  KOMKOMMERTIJD! MAAR WIE KOMTKOMTERDAN?

John Hiatt

Die spits komt niet! Punt!  :zweep