Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: oscarsielstra op augustus 21, 2015, 13:52:20
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15365/groenendijk-vreest-vertrek-sterkhouder-elke-speler-heeft-ook-zijn-prijs-.html

Groenendijk lijkt er al rekening mee te houden ....  dat Sander vertrekt|:)

ALS en dan zeg ik ook ALS Sander komt, dan gaat het na volgend weekend worden. Zo kunnen ze nog mooi 2 potjes met hem spelen en hebben ze dan ruim 10 dagen de tijd om de nieuwe verdediger te laten wennen..

Dus dat wordt nog een week speculeren.. En daar binne een hoop van ons erg goed in :_schater

Collingwood

Omroep LEO Sport ‏@OmroepLEOSport
Steblecki wordt door #Cambuur-watcher Henk Albers genoemd als eerste gegadigde om te vertrekken: ,,Zou voor hem en de club beter zijn."

Ik vraag me af of je Steblecki niet zou kunnen omturnen tot stand-in voor Overgoor.

Kalmte alleen kan u redden.

EdsjeSCC

Nee dat kan niet. Hij heeft de handelingssnelheid van een bejaarde, er is ook geen enkele positie waar hij eigenlijk voor in aanmerking komt. Kan wel weg

SCC

#4833
Niet echt onderbouwde reactie van je. Je adoreert Ogbeche altijd, maar zijn handelingssnelheid vind je vast niet dat van een fossiel neem ik aan?

Ter aanvulling: ben het met Collingwood eens, dat als je hem nog wilt gebruiken, moet omturnen tot cvm.
Vanuit sociaal oogpunt, zie je dat die jongen hier niet gelukkig is. Hij zal tenzij er ineens veel blessures komen hier niet een echte kans (serie van circa 5 basisplaatsen op rij) krijgen. Laat die jongen mooi weer naar zijn oude club of competitie gaan.

poelie-lwd

Steblecki kan echt wel voetballen maar is overall, voor welke positie dan ook op dit nivo, veel te traag. Dus ook voor cvm. Verhuren of beter nog verkopen lijkt mij de enige juiste oplossing voor 'smiley'  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2015, 17:51:18
Omroep LEO Sport ‏@OmroepLEOSport
Steblecki wordt door #Cambuur-watcher Henk Albers genoemd als eerste gegadigde om te vertrekken: ,,Zou voor hem en de club beter zijn."

Ik vraag me af of je Steblecki niet zou kunnen omturnen tot stand-in voor Overgoor.

Ik heb begrepen dat Anderson de stand in wordt van Overgoor. Macintosh kan daar overigens ook spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Steblecki weg(huur of definitief) zou denk ik ook het beste zijn voor iedereen.  Zou toch proberen om dan Sleegers nog binnen tr hengelen. Kan op 10 en op links en heb je met het oog op de toekomst ook een geweldige speler met verkoopwaarde.

moodygrunn

Zojuist de voorbeschouwing van FCG-Excelsior gezien. Het ging ook over Fischer, klonk hetzelfde als dat hele dwight l. verhaal. Toen waren er ook in voor- en nabeschouwingen vraagtekens en suggesties. Kleine voorspelling:

:0= Welkom Sander Fischer
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: AL op augustus 21, 2015, 19:53:15
Steblecki weg(huur of definitief) zou denk ik ook het beste zijn voor iedereen.  Zou toch proberen om dan Sleegers nog binnen tr hengelen. Kan op 10 en op links en heb je met het oog op de toekomst ook een geweldige speler met verkoopwaarde.

amen!  _O_
In Henk en Sandor we trust

AL

Citaat van: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 19:35:48
Ik heb begrepen dat Anderson de stand in wordt van Overgoor. Macintosh kan daar overigens ook spelen.

Bakker zou in mijn ogen de stand-in kunnen zijn van Overgoor.

EdsjeSCC

Citaat van: SCC op augustus 21, 2015, 18:55:07
Niet echt onderbouwde reactie van je. Je adoreert Ogbeche altijd, maar zijn handelingssnelheid vind je vast niet dat van een fossiel neem ik aan?

Ter aanvulling: ben het met Collingwood eens, dat als je hem nog wilt gebruiken, moet omturnen tot cvm.
Vanuit sociaal oogpunt, zie je dat die jongen hier niet gelukkig is. Hij zal tenzij er ineens veel blessures komen hier niet een echte kans (serie van circa 5 basisplaatsen op rij) krijgen. Laat die jongen mooi weer naar zijn oude club of competitie gaan.

Zijn handelingssnelheid is veel te laag. Dat wij nu nog steeds niet weten wat nou eigenlijk zijn positie is zegt genoeg lijkt mij? Naast de genoemde lage handelingssnelheid heb ik nog niks anders gezien waar ik wel enthousiast van werd. Ogbeche speelt de laatste maanden niet zo sterk als zijn eerste periode, maar in bijna elke wedstrijd zie je dingetjes waar de kwaliteit van af druipt. Dat houdt echter niet in dat hij onomstreden is als Berisha topfit is en in vorm raakt.

Collingwood

Citaat van: EdsjeOgbeche op augustus 21, 2015, 20:13:34
Zijn handelingssnelheid is veel te laag. Dat wij nu nog steeds niet weten wat nou eigenlijk zijn positie is zegt genoeg lijkt mij? Naast de genoemde lage handelingssnelheid heb ik nog niks anders gezien waar ik wel enthousiast van werd. Ogbeche speelt de laatste maanden niet zo sterk als zijn eerste periode, maar in bijna elke wedstrijd zie je dingetjes waar de kwaliteit van af druipt. Dat houdt echter niet in dat hij onomstreden is als Berisha topfit is en in vorm raakt.

Zijn (handelings)snelheid is te laag. Voor de rest vind ik het technisch gezien echt een goede voetballer. Ook qua inzicht (steekballetjes, etc.) ruim voldoende. Ik denk dat hij voor een lager niveau een prima speler is.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Het ergste is nog dat Cambuur sinds lange tijd weer eens voor een speler betaald heeft en dan valt het zo tegen  ;(
Althans er staat mij iets van bij dat er voor Steblecki betaald is.

ruubmac

Zijn goal tegen Ajax staat mij nog wel bij. Die was van grote klasse als ik het mij goed herinner.

Marc S

Citaat van: moodygrunn op augustus 21, 2015, 19:54:59
Zojuist de voorbeschouwing van FCG-Excelsior gezien. Het ging ook over Fischer, klonk hetzelfde als dat hele dwight l. verhaal. Toen waren er ook in voor- en nabeschouwingen vraagtekens en suggesties. Kleine voorspelling:

:0= Welkom Sander Fischer

Dan ben je niet de enige die het opviel. Ik denk dat het volgende week wel eens raak kan zijn