Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

"Cambuur versterkt zich vermoedelijk snel met Xander Houtkoop. De aanvaller staat nu nog onder contract bij ADO Den Haag. De Friezen nemen hem transfervrij over, aangezien de geboren Amsterdammer zijn contract in het Kyocera Stadion laat ontbinden.
Cambuur is naarstig op zoek naar aanvallende versterking en lijkt in Houtkoop de ontbrekende schakel te hebben gevonden. Technisch directeur Henry van der Vegt bevestigt tegenover Voetbal International dat hij gesprekken voert met Houtkoop, die vermoedelijk voor twee jaar zal worden vastgelegd.

Houtkoop begon zijn profloopbaan bij SC Heerenveen en speelde nadien bij FC Emmen (huur), Heracles Almelo, Go Ahead Eagles. In de zomer van 2014 tekende hij een tweejarig contract bij ADO."


Bron: VI.nl

mindra

Dit zou een geweldige linksbuiten zijn. Snel en een goede voorzet.

Hasses

Goh, dat zou een geweldige aankoop zijn! Henry van der Vegt die z'n oude club Willem II aftroeft met deze transfer, puik werk!

Casuals-lwd

Waarom heeft ie zn contract laten ontbinden?

justremco

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 16:00:27
Waarom heeft ie zn contract laten ontbinden?

Kans op speeltijd was erg klein. ADO heeft 5 of 6 buitenspelers voor 2 posities

jeff

Update na het aantrekken van Xander Houtkoop

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Casuals-lwd

Mits iedereen fit is krijgen we weer een luxeprobleem dus  8P  :thumbsup

Bankzitter

#3982
Selectie is vrijwel compleet dus de balans kan wel worden opgemaakt.
Op basis van rol/postie binnen de selectie zijn dit dan ongeveer de wijzigingen.


Tijdens seizoen:
Meleg - Rosheuvel

Zomer:
Wouda - Wilpstra (JC)
Droste -  Schootstra
Bijker - Heerings
Dijkstra - Ou Baad/De Wit/Blackson/v Iperen (JC)
Slijngaard - Peersman
Janzen - Janzen (JC) :|
El Makrini - Overgoor
Rusnak/Bytyqi - Byrne
Schootstra - Monteiro/Boutzamar/v Warven (JC)
Hemmen -  Berisha
De Ridder - Masek
Scheepers - Houtkoop
Schet - Hoefdraad
Schokker - Hunte (JC)

Minstens gelijkwaardig en beter afgestemd op de ideeën van de TS. Mooie mix van ervaring en talent ook.
Iets smallere selectie, in geval van nood aanvulling uit JC.

Wat mij betreft nog een rechtback erbij met goede tackle/duelkracht die ook in "vechtwedstrijden" op het middenveld kan worden gebruikt.
Type Fortes zeg maar. Dat type speler mist na El Makrini onder de huidige middenvelders, ben ik bang.

AL

Achterin zwakker geworden. Voor de rest beter.
Als alles compleet blijft en heel, gaan we minstens 5 ploegen onder ons houden.

poelie-lwd

Citaat van: AL op augustus 05, 2015, 22:13:21
Achterin zwakker geworden. Voor de rest beter.
Als alles compleet blijft en heel, gaan we minstens 5 ploegen onder ons houden.

Zwakker geworden? Hoe kom je daar bij?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Achter in zijn droste en bijker weggegaan.
Droste was al geen basisspeler meer.
Hiervoor zijn peersman en Heerings gekomen.
Dus niet zwakker geworden.
Wel is nog een rechtsback erbij een pre.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 22:23:33
Achter in zijn droste en bijker weggegaan.
Droste was al geen basisspeler meer.
Hiervoor zijn peersman en Heerings gekomen.
Dus niet zwakker geworden.
Wel is nog een rechtsback erbij een pre.

Heerings is 2 klasses beter dan die verkeersregelaar. Droste heeft geen knikker geraakt. Peersman is gelijkwaardig aan Dijkstra. Prima toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 22:50:55
Heerings is 2 klasses beter dan die verkeersregelaar. Droste heeft geen knikker geraakt. Peersman is gelijkwaardig aan Dijkstra. Prima toch?
Peersman en Dijkstra vergelijken vind ik net zo logisch als de Wolf en Fräser een tweeling noemen ;) Enige overeenkomst is dat ze beide geen toppers zijn, maar zeker belangrijk voor het team.

Casuals-lwd

Miss Boilesen proberen te huren? zou wel een buitenkansje zijn

Sakin

De vergelijking Scheepers met Houtkoop vind ik vreemd. scheepers heeft vorig jaar niets gepresteerd. Ik verwacht Houtkoop beter dan Rosheuvel.