Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ogbeche voorlopig mooi op de linksbuiten en Berisha in de spits!

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juli 31, 2015, 22:20:51
Ogbeche voorlopig mooi op de linksbuiten en Berisha in de spits!

Dat is inderdaad de beste oplossing zolang er geen nieuwe linksbuiten is en Narsingh nog niet speelklaar is.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Vond het idd ook prina staan met B op links en Berisha in punt.
Area 58

pvanbuijtene

Niet dat het voor mij een optie was en we genoeg middenvelders hebben, maar g.a roorda, gaat naar dordt..
we waren toch ff bang dat ie hier ging spelen vorig jaar ;)

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op juli 31, 2015, 22:36:07
Vond het idd ook prina staan met B op links en Berisha in punt.

Middenveld met Bakker stond tweede helft ook beter. Je kan niet met Masek EN vd Streek spelen, werkt niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

En die arme Steblecki op links, wat een kwelling voor ons maar zeker ook voor hem. Ik snap ook niet dat Henk hem niet de eerste helft op het middenveld posteerde en Masek  naar de LB.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sakin

Tsja toen Rosheuvel kwam had ik hoge verwachtingen mede door zijn tijd bij Heracles. De eerste wedstrijden miste hij grote kansen. Zou wel wennen zijn dacht ik. Maar hij valt mij echt tegen. Narsingh was belangstelling voor, konden we toen maar gelijk zaken doen. Zie het somber in voor hem. Moest eens gaan praten met Robben. Ja nieuwe buitenspelers vind ik niet gek. Maar geld en waar haal je ze weg.

Overigens zijn de andere clubs beter geworden. Maar wij hebben met Jack een mooie speler. We moeten wel wat erbij hebben denk ik!

Nightmarelwd

Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:16:04
Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.

Vraagprijs is 3,5 of 4,5 keer het salaris van de speler.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: SaVaGe op juli 30, 2015, 19:55:56
Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)

Mag vd Laan eerst wel een aantal kilo's afvallen (7kg) :_schater

Spelers bij FC Groningen worden tijdens hun carrière dikker. Zie Zeefuik. KFC.
MI-Sider for Life

Mand

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 01, 2015, 11:41:54
Mag vd Laan eerst wel een aantal kilo's afvallen (7kg) :_schater

Spelers bij FC Groningen worden tijdens hun carrière dikker. Zie Zeefuik. KFC.
zou die dan nu wel afalen :?

Timmie

Hemmen heeft het scoren nog niet verleerd, scoort de gelijkmaker bij Hacken.. Helaas wel verlies; 2-1..

Timmie

Citaat van: Sakin op juli 31, 2015, 19:41:20
Geleuter is nu wel afgelopen. Narsingh haakt af vanavond... Mijn vraag waar blijft die rechtsback en linksbuiten????

We hebben Hoefdraad nog he..

Timmie

Citaat van: AL op juli 31, 2015, 21:50:54
We hebben 2 buitenspelers nodig!!
Narsingh is helaas van glas. Rosheuvel tja ik word er niet warm van.
De as is erg sterk. Berisha en Vd Streek op 9 en 10 staat garant voor veel doelpunten.

We hebben Hoefdraad nog he..

speculeter

Hoefdraad is over een tijdje pas wedstrijd fit.
Zal echt nog een (beloofde) buiten speler bij moeten.

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 01, 2015, 18:20:52
Hoefdraad is over een tijdje pas wedstrijd fit.
Zal echt nog een (beloofde) buiten speler bij moeten.

Ben ik het helemaal mee eens. Maar wat ik hier ook al hoorde; Ogbeche links (eerder heeft ie daar gestaan) en Berisha in de punt. Rosheuvel mooi op rechts:)