Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Elia gaat waarschijnlijk naar Feyenoord. Er moet daar toch een linksbuiten te huren zijn dan..

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Mocht Reijnen alsnog vertrekken dan direct vd Hoorn halen.
De linksbuiten positie is lastig.
Rechtsback blijkt ook niet voor het op rapen te liggen.

Vandaag verwacht ik wel vuurwerk op de transfermarkt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Peeters is ook weer weg bij nacional ondanks zeer goede voorbereiding ..

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op augustus 05, 2015, 08:27:59
Mocht Reijnen alsnog vertrekken dan direct vd Hoorn halen.
De linksbuiten positie is lastig.
Rechtsback blijkt ook niet voor het op rapen te liggen.

Vandaag verwacht ik wel vuurwerk op de transfermarkt.

Waar baseert u dat op?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

Apart verhaal inderdaad. Indien mogelijk direct ophalen :y

"Een opvallend bericht in de woensdageditie van Record, de meest verkochte sportkrant van Portugal. Nacional heeft er naar verluidt voor gekozen om spoedig een einde aan de contractuele samenwerking met Cas Peters te maken. De 22-jarige aanvaller signeerde nota bene een maand geleden een meerjarig contract met de Portugese club.

De beslissing van Nacional, de club waar Cristiano Ronaldo een deel van zijn jeugdopleiding doorbracht, wekt ook verbazing bij Record. De aanvaller zou uiteindelijk niet in het profiel passen dat de technische staf voor ogen had, ook al was Peters in de voorbereiding een van de uitblinkers van de eilandclub.
Peters was de voorbije weken goed voor enkele uitstekende optredens in oefenduels en maakte bovendien zes doelpunten. De aanvaller trainde de voorbije dagen al niet meer met de spelers van de A-selectie van Manuel Machado. Peters scoorde vorig seizoen 23 keer voor FC Emmen en werd ook in verband gebracht met Excelsior, SC Cambuur, Heracles Almelo, sc Heerenveen, FC Utrecht, De Graafschap, NAC Breda en PEC Zwolle. Hij koos echter voor een transfervrije overstap naar Nacional, dat vorig seizoen als zevende eindigde."

speculeter

Nou.....Linksbuiten word moeilijk.
Liggen nu twee kansen voor het oprapen.
Sleegers of peters.
Twee maal kwaliteit in je team.
Ts even door pakken.

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 09:59:49
Nou.....Linksbuiten word moeilijk.
Liggen nu twee kansen voor het oprapen.
Sleegers of peters.
Twee maal kwaliteit in je team.
Ts even door pakken.

Maar ook twee maal niet het type die we zoeken he.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 09:52:00
Waar baseert u dat op?

Feyenoord heeft Elia , dus sleegers of manu kan weg. fnoord akkoord met botteghin en kramer , dus dit zal snel loslopen.. dus misschien reijnen weg en sleegers of peters hier... zijn maar mogelijkheden haha

pvanbuijtene

Citaat van: justremco op augustus 05, 2015, 10:10:56

onee.. scorende buiten willen we niet haha.... kan peters geen mannetje passeren en voorzetten?

speculeter

Citaat van: justremco op augustus 05, 2015, 10:10:56
Hoe ver moeten we dan gaan met het type dat we zoeken?
Peters maakte er vorig seizoen 26.
Nu uitblinker in voorbereiding in Portugal.
Moet om de een of andere reden daar weg.
Sleegers geweldig talent bij feijeNoord.
Daar word nu elia gehaald. ...Dus krijgt kans ergens anders.
Met beide spelers mag je je handen dichtknijpen.

Collingwood

Apart verhaal van die Peters. Lijkt mij wel een interessante optie voor Cambuur, maar geen idee of de TS daar hetzelfde over denkt.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Het is hier nou al weet ik hoe vaak gezegd: We zoeken een linksbuiten met diepgang en snelheid. Dus niet eentje die continue naar binnentrekt of in de bal komt. Vd Vegt had al eerder aangegeven dat Peters voor ons GEEN optie is.

ruubmac

Ik zou als Henk zijnde Manu eens even bellen. Al vermoed ik niet dat die nog haalbaar is voor ons.

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 10:15:28
Hoe ver moeten we dan gaan met het type dat we zoeken?
Peters maakte er vorig seizoen 26.
Nu uitblinker in voorbereiding in Portugal.
Moet om de een of andere reden daar weg.
Sleegers geweldig talent bij feijeNoord.
Daar word nu elia gehaald. ...Dus krijgt kans ergens anders.
Met beide spelers mag je je handen dichtknijpen.

Wat Michello hierboven ook al aangeeft: we zoeken diepte en snelheid in ons spel. En bij voorkeur een klassieke linkspoot die de achterlijn haalt. Peters is stijf rechts, niet overdreven snel en komt veel naar binnen. Sleegers is wel linksbenig, maar die zoekt ook veelal het midden op. Kortom ik vermoed dat er een onbekende/buitenlandse linksbuiten gaat komen of het moet mogelijk zijn om een Cabral/Houtkoop etc te halen