Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: MI 81-96 op juli 02, 2015, 10:22:28
Nel frattempo, però, è spuntata una notizia risalente ad un paio di settimane fa, secondo la quale il Liverpool avrebbe messo nel mirino l'attaccante di proprietà della Roma. L'indiscrezione è stata lanciata dal quotidiano inglese Daily Express, che spiega come la società dei Reds sarebbe pronta a presentare un'offerta al club capitolino per acquistare Berisha già durante questa finestra di calciomercato. La veridicità della notizia appare poco probabile, ma si sa, le vie del mercato sono infinite e chissà che una di esse non possa davvero condurre il centravanti svedese verso la Premier League.

Hier staat dat hij ook bij Liverpool werd genoemd een aantal weken geleden. Koop. Die steken we dan mooi de loef af  :proost

Zou heel goed kunnen maar ik denk dat deze speler kiest voor een club waar hij echt aan spelen toe komt, zo kan hij zichzelf mooi in de etalage zetten. Bij Liverpool zal het wel weer net zo'n scenario worden als bij Panathinaikos. Dus ik zeg investeren in deze man, dan krijgen we hier misschien ook eens een Lukoki scenario.

poelie-lwd

Citaat van: Voorstopper op juli 02, 2015, 10:54:25
Zou heel goed kunnen maar ik denk dat deze speler kiest voor een club waar hij echt aan spelen toe komt, zo kan hij zichzelf mooi in de etalage zetten. Bij Liverpool zal het wel weer net zo'n scenario worden als bij Panathinaikos. Dus ik zeg investeren in deze man, dan krijgen we hier misschien ook eens een Lukoki scenario.

Eens. Zou ook met vd Streek of Masek kunnen.

:0= GOUDMIJNTJES!!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes


Grijskijkert

#3153
El Baad deed lekker mee vandaag op de training.. Weet iemand wie die donkere buiten was stond op linksvoor...

El Baad,Blackson en Hassan deden mee van J-C maar de vierde kon ik niet zo snel herkennen
IN HENK WE TRUST!!!

michello


justremco

Citaat van: michello op juli 02, 2015, 12:41:44
Constancia?

Er waren ook 2 donkere jongens op proef, maar Constancia lijkt mij het meest logisch

Sakin

Ik geef even mijn complimenten voor het beleid! We doen het met dit budget zeer netjes. Die spits er nog ff bij!

SCC-J

Eerst maar eens een oefenpotje zien voetballen.

speculeter

Citaat van: SCC-J op juli 02, 2015, 15:32:39
Eerst maar eens een oefenpotje zien voetballen.
dtd winnen we makkelijk joh :_schater

SCC

Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

Ligt niet aan Cambuur toch, dat Meleg er gewoon weinig van kan? Ik hoop zelf dat Sleegers bij Feyenoord buiten de boot valt en hierheen komt.

KristCambuur

Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

Een rechtsback zou wel moeten lukken. Ze hebben er 2 voor jong Ajax (achter Tete en Van Rhijn) en die zijn beide erg talentvol. Owusu en Lartey Sanniez.
Een talentvolle linksbuiten loopt er niet echt rond in Amsterdam, op rechts des te meer.

Hoop zelf ook op Sleegers naast Berischa en een goede rechtsback (wie weet één van Ajax).
Cambuur till I die!

Marc S

Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

De boer heeft zelf gezegd dat het aan de speler ligt als hij niet kan bijbenen.

Hasses

@dennisvanbergen - #Willem II heeft concrete interesse in Daniel de Ridder, ex-speler van o.a #Ajax en recentelijk Cambuur. Er is al contact geweest. Zie VI.nl

SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 18:44:26
Ligt niet aan Cambuur toch, dat Meleg er gewoon weinig van kan? Ik hoop zelf dat Sleegers bij Feyenoord buiten de boot valt en hierheen komt.
[/quote
]
Bedoelde ook zeker niet dat het aan ons lag, maar meer in de zin van dat het niveau van Cambuur inmiddels dusdanig is opgeschroefd dat een speler welke niet bij de eerste 20 van Ajax zit, mogelijk het niveau van Cambuur ook moeilijk kan bijbenen. (Gezien door een Cambuur bril)