Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 10:00:39
Als hij het maar waard is.
En een goede verzekering zou geen overbodige luxe zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Verzekering is inderdaad geen gek idee :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.
Amen......

Gasgeve

De speler wil in principe graag dus dat is een goed punt.

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 10:05:45
En een goede verzekering zou geen overbodige luxe zijn...

Ja inderdaad! Lijkt mij ook wel wat...

Scc4-ever

Cambuur doet er sowieso slim aan door toch wel verder te kijken. Mocht t wel alsnog lukken met berisha dan is t mooi. Maar als club moet je ook verder. Ik vind t echter wel slim dat ze wat meer de tijd nemen om te kijken naar goeie spelers.  De kans dat je dan betere spelers binnenhaalt is dan een stukkie groter.

John Hiatt

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.

Zou het niet veel beter zijn om vanaf nu maar te zwijgen over deze spits? Het leidt alleen maar tot speculaties, waar niemand wat aan heeft. En mensen bij de club moeten echt leren hun mond te houden! Het verhaal van die broedende kip geldt hier zeker!

dit is mien club

#3188
Citaat van: John Hiatt op juli 03, 2015, 10:38:26
Zou het niet veel beter zijn om vanaf nu maar te zwijgen over deze spits? Het leidt alleen maar tot speculaties, waar niemand wat aan heeft. En mensen bij de club moeten echt leren hun mond te houden! Het verhaal van die broedende kip geldt hier zeker!

Ben ik met je eens John, maar ik geef slechts een klein zicht in hoe de vork in de steel zit.
Het blijft een feit dat, wij, cambuur en speler, geduld moeten opbrengen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 03, 2015, 07:21:18
Acolatse en Menig zijn toch aardige talenten op de linksbuiten positie.

Acolatse steekt er ook in de Jupiler League niet boven uit en is gewoon zeer matig.
Menig heeft aangegeven niet verhuurt te willen worden en bij Ajax voor zijn kans te willen gaan.
Cambuur till I die!

Treb

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.

Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.

hobbes

Citaat van: Treb op juli 03, 2015, 13:24:59
Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.


Sssssstttt, stil nou  :P

Treb

Citaat van: hobbes op juli 03, 2015, 13:37:03

Sssssstttt, stil nou  :P

Haha ja sorry.  :P

We houden er over op.  8)

SCC-J

Citaat van: Treb op juli 03, 2015, 13:24:59
Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.
je weet niet eens wie het is .......

666

Citaat van: SCC-J op juli 03, 2015, 14:17:54
je weet niet eens wie het is .......

Ik denk dat ie Klaas Klasbak heet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander