Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lau Loene

Nog steeds geen RCV, gelukkig is het koopavond !
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Harry L.

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 19:32:21
Nog steeds geen RCV, gelukkig is het koopavond !

Rustig blieve Lau. We moeten het met de spelers doen die er nu zijn. Alle vertrouwen in. Winnen is ook een must,
we krijgen het de komende weken zwaar genoeg.  :koffie

Lau Loene

Wat hebben we nou aan geld op de bank of spelersfonds of ouwe sok. Kapitaal moet op het veld staan.


Halen die Fischer !!! en 3 punten zaterdag
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Lau Loene

Hé Harry L.

Anders halen we hem morgen zelf even op in Grunn. Ik heb nog wel wat Ductape liggen
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Sakas

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:01:18
Wat hebben we nou aan geld op de bank of spelersfonds of ouwe sok. Kapitaal moet op het veld staan.


Halen die Fischer !!! en 3 punten zaterdag

Slimbo! als je als club een negatief eigen vermogen hebt heb je toch eigenlijk geen cent op e bank!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lau Loene

Maar wel in een zgn spelersfonds.
Maar ja als jij liever het risico neemt dat Rosheuvel weer op de back komt moet je mooi op de transfercentjes van Reijnen gaan zitten.
Maar dan ook niet piepen als je je billetjes brand
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Harry L.

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:05:45
Hé Harry L.

Anders halen we hem morgen zelf even op in Grunn. Ik heb nog wel wat Ductape liggen

Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.

Lau Loene

Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 20:19:31
Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.
[/quote

maar hij is wel een RCV en als de Mac het laatste half uur weer begint te trekkebenen.]
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

sunderland

Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 20:19:31
Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.
heb je met hem gesproken ? misschien wil hij wel dolgraag

Harry L.

Citaat van: sunderland op augustus 20, 2015, 21:08:54
heb je met hem gesproken ? misschien wil hij wel dolgraag

Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?

Dokkumer

Als ik de afgelopen jaren omtrent transfers één ding geleerd hebt is dat je NOOIT moet geloven wat alle partijen zeggen. Men zegt dit, maar bedoelt het omgekeerde ;)


Collingwood

Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 21:27:00
Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?

Het lijkt me eigenlijk wel vrij duidelijk dat hij zelf wel wil. Anders had hij al lang gezegd 'ik ga Excelsior niet verlaten voor Cambuur, dat zie ik niet als een grote stap vooruit'. In plaats daarvan steeds neutrale teksten over dat de clubs er eerst uit moeten komen, etc., en dat hij dan wel verder ziet. Eigenlijk van dezelfde orde als Reijnen een paar weken geleden over een transfer naar Groningen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 21:27:00
Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?
ja ik wel .

Sakin

Vandaag een mooie dag om een topper binnen te halen! Ik zeg al vast welkom bij DE club!!!

mindra