Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#5535
Ik denk dat alle pijlen gericht gaan worden op minimaal twee verdedigers, dus voor andere posities zal wel geen geld meer zijn.

Ik weet niet hoe het nu met hem is, maar misschien kunnen we Bytyqi weer huren van City? Toch een type dat we op dit moment niet hebben binnen de selectie. (Of betalen we ook grof geld voor de City-huurlingen?)
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Vloet van Psv maar proberen te huren.
Veel scorend vermogen.

Sakin

Citaat van: speculeter op november 02, 2015, 23:11:28
Vloet van Psv maar proberen te huren.
Veel scorend vermogen.

Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.

DayDreamer

Helaas wil de TS alleen maar voetballers met "een goede kop" hebben, tsja dan krijg je dus een selectie zoals wij die nu hebben. Oftewel allemaal ja-knikkers.

Sakin

Volgens mij heeft die Berisha ook niet altijd maar de kop om  :y

Cor

Citaat van: DayDreamer op november 03, 2015, 09:54:53
Helaas wil de TS alleen maar voetballers met "een goede kop" hebben, tsja dan krijg je dus een selectie zoals wij die nu hebben. Oftewel allemaal ja-knikkers.

En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen

Dokkumer

En dat was ook nog eens een Heracles wat ver boven zichzelf uitstak op dat moment.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op november 03, 2015, 10:41:14
En dat was ook nog eens een Heracles wat ver boven zichzelf uitstak op dat moment.

Klopt, alles wat Tanane richting doel schoot was tussen de palen, dat heb ik daarna wel anders bij hem gezien.

sccambuurlwdd

Citaat van: Cor op november 03, 2015, 10:38:15
En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen

Feit blijft dat je na elf wedstrijden nog geen wedstrijd hebt gewonnen. En ja, er zaten genoeg lastige wedstrijden tussen, maar zo nu en dan zal je ook een op papier betere tegenstander moeten verslaan.

Cor

Citaat van: sccambuurlwdd op november 03, 2015, 11:12:28
Feit blijft dat je na elf wedstrijden nog geen wedstrijd hebt gewonnen. En ja, er zaten genoeg lastige wedstrijden tussen, maar zo nu en dan zal je ook een op papier betere tegenstander moeten verslaan.

Kijk de laatste twee thuiswedstrijden nog eens terug en kijk naar de reddingen van de keepers van AZ en Den Haag. Kansen zat toen. Een gemankeerde verdediging, weinig zelfvertrouwen en voila. Het feit staat, de reden ligt niet alleen bij een slechte selectie

sccambuurlwdd

Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 09:48:54
Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.

Lensky? Dat was toch die verslaafde? Voetbalt hij überhaupt nog?

Vlampiep

We kenne wel blieve azijnzeike mar ut feit is gewoon dat we met een kringloop elftal oans redde mutte, want de centen binne dur niet.
As we net as vroeger uitgeve wat we niet hewwe komme we weer in zwaar weer terecht.
Late we nou us afstappe van, ut is nooit wat weest en ut Sil nooit wat wudde.
Met sun allen achter de club en laat de TS sien werk doean. Maar wel kritisch blieve.

PePe

Ik wordt somber als ik op de resultaten terug kijk, en als ik vooruit kijk dan is het niet veel beter.
Als Berischa nu echt gaat opstaan, dan zie ik het nog goed komen.
(heb geen idee wat voor blessure hij heeft, en hoe lang het nog gaat duren)
Anders zal er in de winterstop wel iets moeten veranderen, voor betere resultaten.

denistel

Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 09:48:54
Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.

Vloet is geen jongetje toch hij is 1,87 en sun 80 kg en hij heeft zeker kwaliteiten.

Sakin

Citaat van: denistel op november 03, 2015, 14:02:27
Vloet is geen jongetje toch hij is 1,87 en sun 80 kg en hij heeft zeker kwaliteiten.

Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!