Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DayDreamer

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 10:23:08
@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.

Jammer, beetje goed nieuws was wel welkom geweest.

Marc S

Erg jammer...zou echt een mooie opsteker zijn geweest..

okkele

iedereen heeft toch wel meegekregen dat "we" klaar zijn?
buitenkansjes zijn er niet op de laatste transferdag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DK

helaas, met Zeinstra gaan we de oorlog ook niet winnen...  :zucht

De Gast

Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 10:10:01
Is al een jaar zo helaas.. Op linksbuiten wellicht meer ruimte voor hem!

Ik zag hem gister op de linksbuiten een voorzet met links afleveren waar bij ons de echte buitenspelers nog heel wat van kunnen leren.. wat dat betreft is het 't proberen waard. Al wordt je bank op deze manier dan wel erg duur.

JurjenS7

Kunnen we die Ziyech niet overnemen van Twente, hij schijnt wel talentvol te zijn en is ontevreden  :devil :devil

hobbes

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 10:23:08
@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.

Ja en Reijnen ging niet naar Groningen. Het blijft voetbal, dus morgen weten we pas meer.

Timmie

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2015, 10:45:55
Ik zag hem gister op de linksbuiten een voorzet met links afleveren waar bij ons de echte buitenspelers nog heel wat van kunnen leren.. wat dat betreft is het 't proberen waard. Al wordt je bank op deze manier dan wel erg duur.

Bank zal duur worden ja, maar als iemand anders daar beter presteert.. Keuze toch wel snel gemaakt mag ik hopen!

Galdiano

Citaat van: hobbes op augustus 31, 2015, 10:56:58
Ja en Reijnen ging niet naar Groningen. Het blijft voetbal, dus morgen weten we pas meer.

Dit heeft Bos als ik me niet vergis niet vermeld. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

De komst van Bizot naar SC Cambuur is al van de baan. De doelman werd maandagmorgen genoemd als opvolger voor Nienhuis, maar de club laat aan het Friesch Dagblad weten dat het niet klopt. En het zou tevens nooit gespeeld hebben, de goalie komt niet naar Leeuwarden.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

legeips

Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 11:39:25
De komst van Bizot naar SC Cambuur is al van de baan. De doelman werd maandagmorgen genoemd als opvolger voor Nienhuis, maar de club laat aan het Friesch Dagblad weten dat het niet klopt. En het zou tevens nooit gespeeld hebben, de goalie komt niet naar Leeuwarden.

daar denken ze in belgie anders over..

9u22: Bizot wil terug naar de Eredivisie
KRC Genk lijkt Marco Bizot nog te laten vertrekken naar Nederland. Volgens de Nederlandse media wil SC Cambuur de doelman verlossen van de Limburgse bank.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-08-31/mis-niets-van-de-laatste-belgische-zomertransfers?ref=team_news

legeips

anders maar Duarte halen op het middenveld...
Want we hebben schijnbaar ook niet veel soeps zitten op de bank als je overgoor voor rosheuvel wisselt..

Oetseuuh

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 13:45:38
daar denken ze in belgie anders over..

9u22: Bizot wil terug naar de Eredivisie
KRC Genk lijkt Marco Bizot nog te laten vertrekken naar Nederland. Volgens de Nederlandse media wil SC Cambuur de doelman verlossen van de Limburgse bank.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-08-31/mis-niets-van-de-laatste-belgische-zomertransfers?ref=team_news

Volgens de  :rodekaart Nederlandse media  :rodekaart is het ook alweer van de baan.