Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard


michello

Voor achter de basis lopen bij Emmen ook nog wel wat leuke spelers rond trouwens met aflopende contracten...

Misidjan
Bannink
Deul
Peters - zoals bekend
Vossebelt

Montana


AL


Montana


AL


Keizer

Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)

Montana


marrumer

Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)
is die ron janzen niet wat?  :_schater

poelie-lwd

Ron Janzen is het niet. Die heeft geen tattoos  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)
Nou, daar word je blij van. Op Heerings na, maar die zal waarschijnlijk iets meer willen verdienen dan wij kunnen bieden ;)

dizzhead

Is die Ted van de Pavert nog wat? Was ooit wel een talent bij de Graafschap

poelie-lwd

Ik gok op Quinsy Owusu Abeyie!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op mei 07, 2015, 11:09:31
Is die Ted van de Pavert nog wat? Was ooit wel een talent bij de Graafschap

Die vind ik meer geschikt voor een basketbalcarriere...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2015, 11:09:12
Nou, daar word je blij van. Op Heerings na, maar die zal waarschijnlijk iets meer willen verdienen dan wij kunnen bieden ;)

:koffie