Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2015, 06:49:41
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Mooi gezegd, spelers met statiegeld |:)

SCC

Citaat van: Cor op juli 04, 2015, 11:31:31
En op proef bij Excelsior, dus waarom zou hij hier ook komen?

Klopt, zoals onze HSV speler op stage was bij W2! En Naraingh is geen speler die ieder wedstrijd 90 min speelt op rechtsbuiten. Vooralsnog heb ik Rosheuvel op links, dus wellicht zou het geen raar idee zijn.
Ter aanvulling, zelf zie ik uiteraard ook liever een echte linksbuiten komen.
Trouwens, wat voor Hasselbaink geldt, geldt ook voor Quinsy. Eveneens rechtsbuiten, maar informeren kan altijd. Berisha hadden we vooraf ok als te hoog gegrepen betiteld.

hobbes

Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 13:21:35
Klopt, zoals onze HSV speler op stage was bij W2! En Naraingh is geen speler die ieder wedstrijd 90 min speelt op rechtsbuiten. Vooralsnog heb ik Rosheuvel op links, dus wellicht zou het geen raar idee zijn.
Ter aanvulling, zelf zie ik uiteraard ook liever een echte linksbuiten komen.
Trouwens, wat voor Hasselbaink geldt, geldt ook voor Quinsy. Eveneens rechtsbuiten, maar informeren kan altijd. Berisha hadden we vooraf ok als te hoog gegrepen betiteld.

Als Quinsy wil voetballen zal hij met minder genoegen nemen. Wil hij voor het geld gaan dan zit hij bij ons niet goed.

AL

Citaat van: hobbes op juli 04, 2015, 13:23:35
Als Quinsy wil voetballen zal hij met minder genoegen nemen. Wil hij voor het geld gaan dan zit hij bij ons niet goed.

Quinsy heb ik nog nooit iets gevonden. Veel show totaal geen rendement!!

Houtkoop zou in mijn ogen de perfecte speler zijn voor de linksbuiten positie. Heeft alleen nog contract, maar wellicht mag hij vertrekken?

SCC

Maar Houtkoop tilt ons toch zeker niet naar een hoger niveau? Type Slagveer en Schaken, van die dertien in dozijn spelers. Heb vrijwel dagelijks contact met een aantal Eagles supporters en die waren (itt het vertrek van Overgoor) niet rouwig om het vertek van Houtkoop.

Eerlijk is eerlijk, zijn vertrek en dat van Antonia hebben ze onderschat (flink doelpunten ingeleverd), maar moeten wij nu niet wat hoger mikken dan Houtkoop? Of wil ik nu te snel?

AL

Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 18:50:26
Maar Houtkoop tilt ons toch zeker niet naar een hoger niveau? Type Slagveer en Schaken, van die dertien in dozijn spelers. Heb vrijwel dagelijks contact met een aantal Eagles supporters en die waren (itt het vertrek van Overgoor) niet rouwig om het vertek van Houtkoop.



Eerlijk is eerlijk, zijn vertrek en dat van Antonia hebben ze onderschat (flink doelpunten ingeleverd), maar moeten wij nu niet wat hoger mikken dan Houtkoop? Of wil ik nu te snel?

Houtkoop zou ik een absolute topversterking vinden.
Heerlijke voorzetten met linker pootje! !
Verder gewoon een technisch goede voetballer en is ook nog eens snel.

dennisw8

Als je Houtkoop kan halen meteen doen! verder ben ik wel benieuwd welke spelers ze nog willen halen.

Yellow Army

Citaat van: AL op juli 04, 2015, 19:02:22
Houtkoop zou ik een absolute topversterking vinden.
Heerlijke voorzetten met linker pootje! !
Verder gewoon een technisch goede voetballer en is ook nog eens snel.

Ik ben dus absoluut niet overtuigd van de kwaliteiten van houtkoop. Snel? Ja, technisch vaardig? Neh.
Area 58

DeBruyne

Cambuur zou interesse hebben in Elson Hooi lees ik net op Twitter

poelie-lwd

Citaat van: DeBruyne op juli 04, 2015, 19:35:39
Cambuur zou interesse hebben in Elson Hooi lees ik net op Twitter

Alweer??
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter


Cambuur058

 Getweet door iemand van omroep brabant, zal dus wel waar zijn.

poelie-lwd

Overigens vind ik Hooi wel een aardig spelertje, ook als hij vanaf links komt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens

Was vanavond bij NAC behoorlijk op dreef.

Cor