Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2015, 15:23:07
Met die nieuwe (goede) keeper gaan we voor niets minder dan de voorronde Champions League  :zweep
Heeft Poelie Nienhuis al verkocht dan? :devil
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 19:06:42
Heeft Poelie Nienhuis al verkocht dan? :devil

Darmstadt heeft belangstelling, alswel Madurodam  ;)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

die peters zou wel een goeie zijn denk ik voor ons.en of er dan nog een linksbuiten komt?
rosheuvel kan er ook spelen en steblecki hangend en onze Tsjech ook wel toch?
komt allemaal goed jongens. :scc

mugel

Citaat van: Stiens op juni 15, 2015, 12:18:40
Cas Peters lijkt de clubs deze zomer voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller heeft dat vooral te danken aan zijn sterke seizoen bij FC Emmen.

Bij FC Twente wist hij eerder niet door te breken, maar in Drenthe laat hij zijn voeten des te meer spreken. "Ik ga pas vanaf komende week alle opties één voor één bekijken. Er zitten hele mooie clubs bij. Het is best een lastige afweging. Mijn gevoel moet allereerst goed zijn natuurlijk, maar ik wil ook het idee hebben dat ik veel aan spelen toekom", zegt Peters in gesprek met RTV Drenthe.

Naar verluidt staan clubs uit zowel binnen- als buitenland op de stoep bij Peters. Ook FC Emmen heeft de vleugelspits een aanbieding gedaan. "Bovendien heb ik ook nog geen enkele club gesproken. Ik schuif deze week om tafel met mijn zaakwaarnemers en dan ga ik alles goed bekijken."

Met de nieuwe trainer van Emmen heeft hij al wel gesproken...  :proost

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juni 15, 2015, 19:27:49
die peters zou wel een goeie zijn denk ik voor ons.en of er dan nog een linksbuiten komt?
rosheuvel kan er ook spelen en steblecki hangend en onze Tsjech ook wel toch?
komt allemaal goed jongens. :scc

Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:40:34
Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.

Eens!!

Ruppppert

Boy Deul van emmen ( heeft nog wel 1 jarig contract bij emmen) mischien wat te regelen met M. Keijzer
van Ewijk van de Graafschap (transfervrij)

richard

Jum zitte er allemaal naast, blijf gokken maar laat je ook verrassen!!??

Bernardo

@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."

zeewolde

Citaat van: richard op juni 15, 2015, 20:38:13
Jum zitte er allemaal naast, blijf gokken maar laat je ook verrassen!!??
talent of speler met redelijk wat ervaring?

ruubmac

Citaat van: Bernardo op juni 15, 2015, 20:42:50
@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."

Ok duidelijk, we zoeken dus geen doelpuntenmaker.. Hmm wie kan geen doelpunten maken.. Avdic misschien?

speculeter

Ja ze gaan heus niet zeggen met wie ze bezig zijn.....
Houden alles knap binnenboord.
Nou we laten ons maar verrassen. ...

justremco

Citaat van: ruubmac op juni 15, 2015, 21:16:54
Ok duidelijk, we zoeken dus geen doelpuntenmaker.. Hmm wie kan geen doelpunten maken.. Avdic misschien?

Hahaha! Ze zoeken een snelle speler voor de linksbuiten positie

Destroyer

Citaat van: Bernardo op juni 15, 2015, 20:42:50
@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."

Ahaaaa, de afleiding manoeuvre. Dus Cas Peters speelt volgend jaar bij SCC  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Keizer op juni 15, 2015, 18:23:18
NAC F7Breda.nl ‏@F7Breda  2 min.2 minuten geleden
Slecht begin van de week. Transfer Dingsdag nog niet afgerond. Joppen naar goirle-noord. Cas Peters naar cambuur. #geruchten #NACpraat

:proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22