Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Cambuur moet geen vier ton voor een speler neertellen. Dan hadden ze ook Rusnák, van wie iedereen weet dat hij over een aantal jaar een paar miljoen waard is, voor zes ton van City moeten overnemen.

Timmie

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 19, 2015, 15:01:09
Cambuur moet geen vier ton voor een speler neertellen. Dan hadden ze ook Rusnák, van wie iedereen weet dat hij over een aantal jaar een paar miljoen waard is, voor zes ton van City moeten overnemen.

Dat ze Rusnak destijds niet hebben overgenomen van City snap ik nog steeds geen ene bal van.. Sindsdien is het voetbal van Cambuur mijn inziens ook minder geworden!

speculeter

Ophouden met die rusnak.
Zo geweldig voetbalt hij nu niet bij Groningen.

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 15:03:52
Ophouden met die rusnak.
Zo geweldig voetbalt hij nu niet bij Groningen.

Klopt, Groningen speelde toen hij kwam enorm raar. Geen 4-3-3. Ook Antonia kwam niet goed tot z'n recht.
Gaat nu wel beter moet ik zeggen..

Maar ik hou op over de FC.. :proost

michello

Welke oud speler van ons speelt daar dan wel geweldig? Ik kan er geen bedenken. Ook Reijnen zag er niet goed uit in Eindhoven.

oscarsielstra

Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:02:34
Dat ze Rusnak destijds niet hebben overgenomen van City snap ik nog steeds geen ene bal van.. Sindsdien is het voetbal van Cambuur mijn inziens ook minder geworden!

Rusnak zijn transferbedrag was niet het probleem, wel de drie jaar salaris !
Kon Cambuur voor het 1e jaar al niet aan voldoen !

AL

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:58:16
Dat moet Fischer ook kosten.

Was even in de war met Reijnen.
Dan zeg ik veel liever Fischer dab Vriends!
Als het te duur wordt dan toch huur Otigba of overname N'Toko.

Timmie

Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 15:11:05
Was even in de war met Reijnen.
Dan zeg ik veel liever Fischer dab Vriends!
Als het te duur wordt dan toch huur Otigba of overname N'Toko.

Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..

El Ma-kri-niii

Citaat van: michello op augustus 19, 2015, 15:05:38
Welke oud speler van ons speelt daar dan wel geweldig? Ik kan er geen bedenken. Ook Reijnen zag er niet goed uit in Eindhoven.
Bizot deed het daar goed. En Chery natuurlijk, maar die rekenen we maar half mee.

Collingwood

Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:12:49
Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..

Zou Otigba goedkoper zijn dan Fischer?
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:12:49
Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..
Omdat ze in dkv bang zijn dat hij hier de pannen van het dak gaat spelen. Zij zien natuurlijk ook de ontwikkeling van Leeuwin, vd Laan en Reijnen, en zijn bang dat wij gaan cashen met 'hun' speler. Ik denk dat zij hem liever aan Willem 2 of NEC ofzo verkopen.

Timmie

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 19, 2015, 15:15:31
Omdat ze in dkv bang zijn dat hij hier de pannen van het dak gaat spelen. Zij zien natuurlijk ook de ontwikkeling van Leeuwin, vd Laan en Reijnen, en zijn bang dat wij gaan cashen met 'hun' speler. Ik denk dat zij hem liever aan Willem 2 of NEC ofzo verkopen.

Eerlijk, dat snap ik ook nog wel.. Haha!

Bascambuur

Cambuur moet niet teveel risico nemen. Mac-Intosh is wat mij betreft een waardige vervanger voor Reijnen, dus voor 4 ton Vriends of Fischer halen zou ik zonde vinden. Loopt er nog ergens een transfervrije verdediger rond met eredivisie-ervaring die kan dienen als vervanger voor Mac-Intosh?

jeff

Update na het aantrekken van Djavan Anderson

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

michello

Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 15:40:14
Cambuur moet niet teveel risico nemen. Mac-Intosh is wat mij betreft een waardige vervanger voor Reijnen, dus voor 4 ton Vriends of Fischer halen zou ik zonde vinden. Loopt er nog ergens een transfervrije verdediger rond met eredivisie-ervaring die kan dienen als vervanger voor Mac-Intosh?

Drost , Schut,  Van Mosselveld en Koenders.. Maar of we op deze mannen zitten te wachten?