Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33
Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Alleen de welbekende opzegging voor 1 april toch? Formaliteit die me feitelijk nog niets zegt.
Punt 2: Onhaalbaar qua financiƫn. Kan daar in een 2 maanden net zoveel verdienen als hier in een heel seizoen.

zeewolde

Citaat van: jeff op maart 25, 2015, 21:46:58
Ogbeche heeft er dit seizoen al 12 gescoord, en hem dan als stand-in willen gebruiken.  Staat op plek 6 kwa topscorers van de eredivisie. :X Een stand-in hebben we al, barto.
Zolang er geen nieuw stadion staat zijn en blijven we degradatie kandidaat kwa begroting.
dat je daar nog op ingaat. De gast drinkt meer azijn dan wiekie  en de raaf samen om 3 uur in de nacht

zeewolde

Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33
Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
zul je eerst nienhuis of zeinstra moeten verkopen, of wil je mulder als 3e keeper :devil

dizzhead

#199
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
:_schater

Met wat voor bril kijk jij dkv? Dodelijke machine, manmanmanman... :_spank

Uth heeft een gelijk moyenne als b. Dkv scoort er maarliefst 3 meer dan ons tot nu toe, waarbij vrijwel alle goals van de voorhoede komen. Dus wat wil je nu zeggen? Het enige wat je kan concluderen is dat hun vleugels vaker scoren,maar juist daarvan vind jij dat we goed op weg zijn. Kom in elk geval met feiten alsjeblieft...

/Edit
oh ja, dan wil ik je nog even voor zijn in het geval je wilt beginnen over t aantal assists van uth tov b; vergelijk dan ook even de vleugels.

Utekleitrokken

Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33

Of hij betaalbaar is is een tweede.

Tuurlijk wel, gewoon een kwestie van water bij de wijn. Voor een dergelijke hoeveelheid water zal hij uiteraard wel een sluisdeur moeten opentrekken.

Gasgeve

Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
Wat heeft Ogbeche jou misdaan? Je slaat alleen maar onzin uit.

OuweSkeve

Haal meteen die ouwe kannibaal oek maar disse kant op. Leuk voor de sjeu.

Tukker

Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is.
:_schater :_schater :_schater

Volgens mij slaap jij in een dkv pyama
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op maart 26, 2015, 12:33:31
:_schater :_schater :_schater

Volgens mij slaap jij in een dkv pyama

We gaan hier toch niet zelfverminking suggereren?  :_schater :zweep

666

Citaat van: Marc S op maart 26, 2015, 13:16:17
We gaan hier toch niet zelfverminking suggereren?  :_schater :zweep

Ik denk eerder kindermishandeling  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccweestwel

Citaat van: 666 op maart 26, 2015, 13:39:04
Ik denk eerder kindermishandeling  8)

het houdt niet op , niet vanzelf

De Gast

Citaat van: Gasgeve op maart 26, 2015, 08:43:57
Wat heeft Ogbeche jou misdaan? Je slaat alleen maar onzin uit.

er staat hier voornamelijk onzin.. dus dat zal best.

Krijg alleen telkens meer het idee dat de driemansvoorhoede Narsingh-B-Rosheuvel mekaar niet al te best kan vinden. Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.

DCKM

Ik dat voor in de spits aan Horst Hrubesch. Beer van een spits en goed met de kop. Achterin dacht ik aan Terry Butcher. Net als Hrubesch een beer van een kerel met een winnaarsmentaliteit. Tsja op het middenveld Tomas Galasek maar.  |:)
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 14:04:15
er staat hier voornamelijk onzin.. dus dat zal best.

Krijg alleen telkens meer het idee dat de driemansvoorhoede Narsingh-B-Rosheuvel mekaar niet al te best kan vinden. Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.

Speciaal voor jou:

Na de winterstop:

de eerste twee wedstrijden geen Rosheuvel.
Twente - Cambuur zonder Narsingh evenals Cambuur-Vitesse en Fey- Cambuur.
Cambuur - Heerenveen - Ogbeche geschorst.
NAC- Cambuur voorhoede:  Narsingh -Ogbeche Rosheuvel (57 minuten samen) Ogbeche scoorde later deze wedstrijd.
Cambuur - Heracles - geen Rosheuvel
Zwolle - Cambuur - toen Narsingh er uit ging kwam Ogbeche pas, toch doelpunt Rosheuvel.
Cambuur - Utrecht vanaf minuut 68 voorhoede Narsingh - oGbeche - Rosheuvel - doelpunt Rosheuvel
AZ- Cambuur - JAWEL 90 minuten de droomvoorhoede en wie scoort er :OGBECHE!!!!

conclusie 1: welgeteld 179 minuten samen gespeeld waarvan 1 x 90 minuten
conclusie 2: in die 3 wedstrijden 2 goals van Ogbeche en 1 van Rosheuvel
conclusie 3; je schrijft wel heel veel onzin in je stukje over die 3mans voorhoede als je bovenstaande bekijkt. l0l