Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Ono speelde wat jaren terug bij Feyenoord ;)

zeewolde

Citaat van: EdsjeOgbeche op maart 25, 2015, 10:32:37
Ono speelde wat jaren terug bij Feyenoord ;)

ik twijfelde al toen ik het opschreef 8P Ojo moet het zijn

speculeter

Rutten van den Bosch hadden ze interesse in.
Die kan de verdediging versterken.
MS die jonge jongen van anderlecht?
Die was hier op proef.
Links benige CV.
Anders vd linden?
Peters van Emmen halen!
We zullen het zien.

ruubmac

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2015, 09:19:40
+ steblecki, waar ik komend seizoen wel wat van verwacht

Met alle respect, maar imo kom je niet heel ver met deze bank. Er moeten minstens 5 potentiële basisspelers bij. (RB, LCB, CM, RV (backup voor Narsingh) en SP). Dan kan je ook een prima bank vormen.

pvanbuijtene

eerst maar eens elf volwaardige basisspelers voordat we de bank volwaardig proberen te maken :)

justremco

Hebben tot nu toe zo'n 14 spelers voor volgend seizoen, dat betekend dat er inclusief beloften nog zeker 10-15 spelers bij moeten. Hieronder wat interessante spelers:

Uit de Jupiler League:
Peters
Sleegers
Rutten

Uit de Eredivisie:
Rijsdijk (1 jaar optie)
Ojo
Gosens
Kevin Jansen (1 jaar optie)
Kuipers (Excelsior)
Bruins
Van der Linden
Bruns

Kortom genoeg keus lijkt me, zullen alleen niet de enige zijn die achter dergelijke spelers aan gaan

ruubmac

Citaat van: justremco op maart 25, 2015, 11:18:53
Hebben tot nu toe zo'n 14 spelers voor volgend seizoen, dat betekend dat er inclusief beloften nog zeker 10-15 spelers bij moeten. Hieronder wat interessante spelers:

Uit de Jupiler League:
Peters
Sleegers
Rutten

Uit de Eredivisie:
Rijsdijk (1 jaar optie)
Ojo
Gosens
Kevin Jansen (1 jaar optie)
Kuipers (Excelsior)
Bruins
Van der Linden
Bruns

Kortom genoeg keus lijkt me, zullen alleen niet de enige zijn die achter dergelijke spelers aan gaan

Die Bruns gaat toch gewoon verlengen bij Heracles?


michello

Mahmoed( PSV ) ,Tihouna(Fulham) en Biegel (ONB) op proef de komende dagen....

Hier een stuk over Mahmoed;

"Ik zal PSV laten zien dat ze de verkeerde speler hebben laten gaan"

Gepubliceerd:
vrijdag 27 juni 2014 om 11:14
Mohamad Mahmoed gaat komende zomer op zoek naar een nieuwe werkgever. De negentienjarige middenvelder, afgelopen seizoen aanvoerder van PSV A1, kreeg van de Eindhovense clubleiding te horen dat er voor hem geen toekomst is weggelegd in het Phillips Stadion.

Het bericht kwam als een verrassing voor de jongeling. De in Delft geboren middenvelder met Irakese roots kon immers terugkijken op een goed seizoen in dienst van PSV A1. Maar hoe goed Mahmoed ook speelde, een incident van enkele jaren geleden heeft hij nooit helemaal van zich af kunnen schudden. Een grote schorsing, opgelegd door de KNVB na een rode kaart wegens een akkefietje met de scheidsrechter, zorgde voor een vlek op de nog prille carrière van Mahmoed.

Het incident had grote gevolgen voor Mahmoed. De middenvelder werd voor negen wedstrijden geschorst en miste daardoor een groot deel van het seizoen als speler van PSV A1. Een valse start voor de voetballer bij de jeugdploeg van toenmalig trainer Phillip Cocu, tegenwoordig hoofdtrainer in Eindhoven. "Die schorsing van negen wedstrijden kwam als een enorme klap, waar ik veel van heb geleerd", vertelt Mahmoed aan VoetbalPrimeur.

"Ik ben niet meer de moeilijke jongen die ik was"
"In het begin was het moeilijk te verwerken omdat ik mijn basisplaats kwijtraakte en andere spelers de kans kregen zichzelf te bewijzen. Uiteindelijk heb ik dat een plek gegeven en heb ik de lijn door weten te trekken. Afgelopen seizoen kreeg ik de aanvoerdersband omgeschoven door trainer Pascal Jansen. Deze verantwoordelijkheid is onder meer aanleiding geweest voor mijn sterke seizoen bij PSV A1."

Over de voetballende kwaliteiten van Mahmoed bestaat geen twijfel, maar vaak gaan de gesprekken al snel over zijn gedrag. "Ik heb in het verleden wat problemen gehad binnen de club. Dat ik als probleemkind werd gezien was volkomen terecht", is Mahmoed openhartig. "De afgelopen seizoenen ben ik gegroeid, meer volwassen geworden. Ik ben niet meer de moeilijke jongen die ik was. En dat wil ik bij een nieuwe club laten zien."

"Diverse trainers uit de jeugd waren zeer verbaasd, heb ik begrepen"
Als aanvoerder van PSV A1 wierp Mahmoed zich op tot een van de dragende spelers binnen de jeugdploeg van de club uit Eindhoven. Toch waren zijn prestaties niet voldoende om een nieuw contract in de wacht te slepen. PSV liet Mahmoed vertrekken, tot verrassing van velen. "Dat ik mocht vertrekken bij PSV kwam totaal onverwachts en ik denk niet alleen voor mij. Zo heb ik begrepen dat diverse trainers uit de jeugd ook zeer verbaasd waren."

"Ondanks dat ik een dragende speler was en als beste speler van PSV A1 ben geëindigd in het A-juniorenklassement waren binnen de club trainers die het toch niet in mij zagen zitten om wat voor reden dan ook. Zelf heb ik nog steeds het volste vertrouwen in mezelf en ik zal PSV laten zien dat ze de verkeerde speler hebben laten gaan", klinkt het vol ambitie. Mahmoed erkent de afgelopen seizoenen veel geleerd te hebben in Eindhoven. "Door de wedstrijden en de trainingen ben ik completer geworden als speler en als persoon", zegt Mahmoed, die zichzelf omschrijft als een sloper, balafpakker en controleur.

"Ik heb geleerd geduld te hebben en dat is denk ik één van de belangrijkste lessen geweest. Ik ben PSV dan ook dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb mogen doormaken. Ik ben een type voetballer dat tot het uiterste gaat en een team op sleeptouw kan nemen. Als persoon ben ik oprecht en respectvol, ongeacht wie je bent. Ik hoop komend seizoen bij een mooie club aan de slag te gaan en vanuit daar wil ik de top bereiken."

Collingwood

Marcel Keizer heeft aan VI aangegeven dat men de optie in het contract van Ogbeche inderdaad gaat lichten.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.


Cambuur123

Iedere middenvelder die Mohamed heet mag van mij bij SCC terecht, klinkt uit dat artikel erg gedreven. Een aanvoerder van psv A1 kan, lijkt mij, prima bij ons terecht.

Verwacht veel van hem!

speculeter


Cambuur058

Als we die Mahmoud kunnen halen:  _O_
We moeten het hebben van spelers met een krasje

piene hassus