Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Trainer

Cas Peeters in gesprek met de Graafschap, was hier ook genoemd en naar mijn idee goede linksbuiten met scorend vermogen (23 goals JL). Zou hier denk ik niet misstaan............dus weet niet of er nog wat speelt met Cambuur. Is transfervrij, niet te duur neem ik aan en heeft dus meerwaarde oo voor eventuele doorverkoop later......

Treb

Wat is Cambuur toch goed bezig.  :thumbsup

Als we nu ook Berisha nog aan de haak kunnen slaan kunnen we serieus naar boven kijken ipv omlaag.

Drumfather SCC

Citaat van: Trainer op juni 30, 2015, 15:02:28
Cas Peeters in gesprek met de Graafschap, was hier ook genoemd en naar mijn idee goede linksbuiten met scorend vermogen (23 goals JL). Zou hier denk ik niet misstaan............dus weet niet of er nog wat speelt met Cambuur. Is transfervrij, niet te duur neem ik aan en heeft dus meerwaarde oo voor eventuele doorverkoop later......
Is niet wat Cambuur zoekt; Is mij ook al ''verweten''  :P
Van der Vegt gaf aan bij OF nog een 3e spits te zoeken en daarna wat achterover te gaan leunen wat betreft spelers
In de voorbeiding kan er dus wat bijkomen of ze laten het hier (voorlopig) bij
Berisha en dan tot de winterstop niks meer? Dan moeten er dan dus nog 3 á 4 spelers bij komen

Trainer

Wie staan er nog op het lijstje:

- Berisha
- Peeters
- Goede verdediger voor rechts (centrum en back positie)

Dan zijn we naar mijn idee al een heel eind op de goede weg. Daarna maar afwachten op eventuele buitenkansjes in laatste weken van augustus.

Marc S

Er mag van mij alleen nog wel een rechtback en een linksvoor bij.

Collingwood

Citaat van: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 15:05:57
Is niet wat Cambuur zoekt; Is mij ook al ''verweten''  :P
Van der Vegt gaf aan bij OF nog een 3e spits te zoeken en daarna wat achterover te gaan leunen wat betreft spelers
In de voorbeiding kan er dus wat bijkomen of ze laten het hier (voorlopig) bij
Berisha en dan tot de winterstop niks meer? Dan moeten er dan dus nog 3 á 4 spelers bij komen

Ik geloof er niks van, lijkt me gewoon een tactiek om andere partijen niets wijzer te maken dan ze al zijn!
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-presintearret-jack-byrne-fan-manchester-city

Vraag aan Jack: Wanneer ben je tevreden?
Antwoord: Als we kampioen worden.

Mooi streven! Is wel ff lastig om het Ierse Engels van de beste man te verstaan maar daar zal HdJ wel aan wennen :)
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Citaat van: moodygrunn op juni 30, 2015, 15:11:56
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-presintearret-jack-byrne-fan-manchester-city

Vraag aan Jack: Wanneer ben je tevreden?
Antwoord: Als we kampioen worden.

Mooi streven! Is wel ff lastig om het Ierse Engels van de beste man te verstaan maar daar zal HdJ wel aan wennen :)

Hij zal ook aan het fries engels van HdJ moeten wennen. Mooi ook dat Rusnak hem zei dat er 10.000 man in het stadion zitten die klinken als 100.000

isari71

De legendarische meezinger "Ik spring voor Jack" kan weer gebruikt worden  |:)
Aut viam inveniam, aut faciam.

speculeter

Peters zal hem niet worden.....

AL

Als Berisha komt (ik heb geen idee wat voor niveau deze jongen heeft), hebben we een rechtsback nodig en een snelle linksbuiten.
Volgens mij ben je dan een heel eind.
Wellicht dat de spoeling centraal achterin niet helemaal je van het is (3 centrale verdedigers waar 4 ideaal zijn).

zeewolde

Citaat van: AL op juni 30, 2015, 15:43:02
Als Berisha komt (ik heb geen idee wat voor niveau deze jongen heeft), hebben we een rechtsback nodig en een snelle linksbuiten.
Volgens mij ben je dan een heel eind.
Wellicht dat de spoeling centraal achterin niet helemaal je van het is (3 centrale verdedigers waar 4 ideaal zijn).
reijnen, Macintosh, heering en persman. Ik tel er toch echt 4.

zeewolde

Hoewel die laatste vooral als back up voor vytas zal dienen.

Collingwood

Als de nood aan de man komt kunnen zowel Peersman als Vytas centraal spelen. Ook Schootstra kan in de verdediging spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

Citaat van: isari71 op juni 30, 2015, 15:16:17
De legendarische meezinger "Ik spring voor Jack" kan weer gebruikt worden  |:)
Maar dan wel op z'n Engels natuurlijk!