Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

als je relatief veel middenvelders haalt dan hou je rekening met 4-4-2 , in dat geval moet er zeker een makkelijk scorende spits bij

dit is mien club

Hahaha Cambuur blijft 1-4-3-3 spelen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: veteraan op juni 30, 2015, 11:43:31
als je relatief veel middenvelders haalt dan hou je rekening met 4-4-2 , in dat geval moet er zeker een makkelijk scorende spits bij
Als je Narsingh, Rosheuvel en Hoefdraad hebt/haalt en daarnaast nog een linksbuiten wil, dan hou je rekening met 433.

moodygrunn

#3048
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 11:46:54
Hahaha Cambuur blijft 1-4-3-3 spelen

zo te zien zit louis van gaal ook op dit forum  :_schater

Ook in Romeinse media wordt nu Cambuur genoemd als bestemming.

http://www.pagineromaniste.com/gervinho-stop-destro-in-ripartenza/

A proposito di centravanti: ricordate Berisha? Arrivato un anno e mezzo fa con l'etichetta del nuovo Ibrahimovic, il ragazzo a Roma non ha trovato spazio e dopo il prestito al Panathinaikos ora potrebbe ripartire dal Cambuur.

About striker: remember Berisha? Arrived a year and a half ago with the label of the new Ibrahimovic, the boy did not find space in Rome and after the loan to Panathinaikos now could start from Cambuur.
In Henk en Sandor we trust

veteraan

Citaat van: Gasgeve op juni 30, 2015, 11:54:13
Als je Narsingh, Rosheuvel en Hoefdraad hebt/haalt en daarnaast nog een linksbuiten wil, dan hou je rekening met 433.

Welk systeem je ook speelt er komen te weinig doelpogingen uit de 16mtr, ik hoop op een spits die naast Ogbecche opduikt

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op juni 30, 2015, 13:21:07
Welk systeem je ook speelt er komen te weinig doelpogingen uit de 16mtr, ik hoop op een spits die naast Ogbecche opduikt

Een aanvallende (10) middenvelder bedoel je? Streek heeft dat toch aardig ingevuld?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juni 30, 2015, 12:01:36
zo te zien zit louis van gaal ook op dit forum  :_schater

Ook in Romeinse media wordt nu Cambuur genoemd als bestemming.

http://www.pagineromaniste.com/gervinho-stop-destro-in-ripartenza/

A proposito di centravanti: ricordate Berisha? Arrivato un anno e mezzo fa con l'etichetta del nuovo Ibrahimovic, il ragazzo a Roma non ha trovato spazio e dopo il prestito al Panathinaikos ora potrebbe ripartire dal Cambuur.

About striker: remember Berisha? Arrived a year and a half ago with the label of the new Ibrahimovic, the boy did not find space in Rome and after the loan to Panathinaikos now could start from Cambuur.

Overgoor, Masek, Byrne, Berisha, het houdt maar niet op. Hoeveel kan een mens nog verdragen  _O_

Houwing, Sjonnie de Vries, Collen, Janszen, en de Vosselmannetjes van deze wereld, waar zijn ze gebleven?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Zou het ook kunnen dat op de rechtsback mcintosh komt te spelen?

pvanbuijtene

verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.

YellowBlue

Citaat van: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 13:53:19
verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.

Heerings??

pvanbuijtene

Citaat van: YellowBlue op juni 30, 2015, 14:01:56
Heerings??

jep of mac? maar idd.. hoe pakt dat uit is de vraag... ben nog niet super overtuigd... maar het is afwachten.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 30, 2015, 13:36:26
Overgoor, Masek, Byrne, Berisha, het houdt maar niet op. Hoeveel kan een mens nog verdragen  _O_

Houwing, Sjonnie de Vries, Collen, Janszen, en de Vosselmannetjes van deze wereld, waar zijn ze gebleven?  :_schater

Janzen traint mee bij de beloften en vanochtend zelfs bij het eerste elftal

justremco

Citaat van: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 13:53:19
verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.

Heerings heeft behoorlijk wat lengte en lijkt voetballend ook vrij goed. Kan helaas nog niet alles meedoen ivm z'n gebroken pols

moodygrunn

Citaat van: justremco op juni 30, 2015, 14:09:30
Janzen traint mee bij de beloften en vanochtend zelfs bij het eerste elftal

Heeft hij zn contributie wel betaald?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Heerings lijkt me sowieso een verbetering ten opzichte van Bijker (is gewoon een back) en Mac-Intosch (staat verdedigend zijn mannetje, maar kan niet opbouwen als hij links in het centrum staat).
Kalmte alleen kan u redden.