Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 18:02:40
4 keepers en Nienhuis is de beste, dan moet er nog een 5e bij !!!

Neemt niet weg dat je geduld moet hebben.

moodygrunn

https://twitter.com/GerardBos/status/617007021217419264

BREKEND! Transfer Berisha (AS Roma) naar #Cambuur is ROND. 1 jr + optie. Zweed straks als toeschouwer bij #dtdcam

In Henk en Sandor we trust

KristCambuur

Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 17:53:15
v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper

Haha, VD Vegt heeft al zoveel jongens gehaald en jij zegt dat ie niks doet? Haha.
Nu ook Berisha nog binnen, je spits...
Cambuur till I die!

058-4life

Letterlijk een kippenvel momentje! Wat een seizoen zal dit weer worden mannen!

Wu wudde alleen mar betur!!!  _O_ |:)

Marc S

Citaat van: DC op juli 03, 2015, 17:34:05
Gelukkig heeft de warmte geen invloed op de kwaliteit van de gesprekken hier zie ik  :proost

Dat in tegenstelling tot de temperatuur blijft nog altijd ver onder nul  :_schater

Sakin

Speelt Berisha morgen in Drachten?
Daar zal ik sowieso heen. Maar is dan een extraatje...

speculeter

Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 20:53:56
Speelt Berisha morgen in Drachten?
Daar zal ik sowieso heen. Maar is dan een extraatje...
nog niet eens meegetraind. Dus denk het niet toch.

Sakin

Citaat van: speculeter op juli 03, 2015, 21:03:09
nog niet eens meegetraind. Dus denk het niet toch.

Ja en.... Is amateurclubje!

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 21:23:53
Ja en.... Is amateurclubje!
En meteen een spierblessure oplopen....
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Update na het aantrekken van Valmir Berisha

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 21:32:38
En meteen een spierblessure oplopen....

Hoor het wel weer... Heel zomer op zijn gat gezeten. Al zou het een helft zijn!

Collingwood

#3221
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 23:01:03
Hoor het wel weer... Heel zomer op zijn gat gezeten. Al zou het een helft zijn!
Dat hoor je mij niet zeggen.. maar als ik het goed begrijp wil jij dat risico wel nemen?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2015, 06:49:41
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Inderdaad hulde _O_

Met de laatste 2, moeten we geduld hebben en ben erg benieuwd met welke spelers ze komen... Vooral naar de linksbuiten ben ik benieuwd er blijven in Nederland niet veel namen meer over.. dus komt er een buitenlander?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Voor de linksbuiten verwacht ik inderdaad een (buitenlandse?) verrassing, ook omdat we veel concurrentie hebben. Volgens mij zijn er veel eredivisieclubs op zoek naar buitenspelers.
Kalmte alleen kan u redden.