Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

NEC wil de verkoop van Cillissen afwachten en dan haar bod verhogen

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op juli 03, 2015, 14:17:54
je weet niet eens wie het is .......
Weet jij dat zeker? Of is dat een aanname?
IN HENK WE TRUST!!!

veteraan

Nee dat weet ik niet zeker, ze hebben wel hun budget opgerekt.
Waarschijnlijker is dat de zaakwaarnemer het probleem ( weer eens ) is

Grijskijkert

Citaat van: veteraan op juli 03, 2015, 14:37:04
Nee dat weet ik niet zeker, ze hebben wel hun budget opgerekt.
Waarschijnlijker is dat de zaakwaarnemer het probleem ( weer eens ) is
ik had het niet tegen jou... maar hoe kom je erbij dat Nek ook in de markt is voor de spits die wij hier graag zien...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: veteraan op juli 03, 2015, 14:29:40
NEC wil de verkoop van Cillissen afwachten en dan haar bod verhogen

Op wie willen ze het bod verhogen dan?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 14:42:40
Op wie willen ze het bod verhogen dan?

Ja dat zeggen we hier dus niet meer ;)

moodygrunn

Citaat van: hobbes op juli 03, 2015, 15:10:45
Ja dat zeggen we hier dus niet meer ;)

Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Citaat van: moodygrunn op juli 03, 2015, 15:42:23
Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)

Verkopen zeg ik, verkopen  :_schater

Marc S

Citaat van: moodygrunn op juli 03, 2015, 15:42:23
Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)

Ik hoop niet dat ze te rond zijn. wij hoeven hier geen piet velthuizen  :_schater

PePe

Waar gaat het hier allemaal over: Glasbakken en Veldmuizen? :_schater

DC

Gelukkig heeft de warmte geen invloed op de kwaliteit van de gesprekken hier zie ik  :proost

Lau Loene

v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Marc S

Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 17:53:15
v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper

Je noemt geen linksvoor maar wel een keeper.. Keeper gaat er niet komen, we hebben er al 4. Spits moet je wat geduld voor hebben. Daarnaast de transfermarkt is letterlijk 3 dagen geopend. wat meer geduld.

Lau Loene

4 keepers en Nienhuis is de beste, dan moet er nog een 5e bij !!!
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Marc S

Ron Janzen bij de wedstrijdselectie. Ik dacht dat hij vertrokken was?