Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Is Jeffrey Altheer niet een goede vervanger voor Makrini (of anders Mart Dijkstra)?

En Guus Joppen voor Woutje?

Delamere

Moreno Rutten van FC den Bosch voor de rechtsbackpositie. Jonge, veelbelovende speler.

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 27, 2015, 18:49:34
Moreno Rutten van FC den Bosch voor de rechtsbackpositie. Jonge, veelbelovende speler.
Zwolle en Utrecht zitten ook achter hem aan...
IN HENK WE TRUST!!!

Montana

Milton Klooster vertrekt deze zomer uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De aanvaller krijgt geen profcontract aangeboden bij Feyenoord, maar staat op het lijstje van verschillende clubs uit zowel de Eredivisie als de Jupiler League. Ook uit Engeland is er concrete interesse in de 18-jarige rechtsbuiten.
"Er is belangstelling genoeg in Klooster", begint Carlos Tavares van Prestige Sports, het management van de jeugdspeler, tegenover FR12.nl. "NEC is erg geïnteresseerd, net als PEC Zwolle, SC Cambuur, FC Dordrecht, FC Emmen en Almere City. De meeste van deze clubs willen hem halen als selectiespeler van het eerste elftal. Milton liep al stage bij Vitesse, maar uiteindelijk was hij niet het type buitenspeler dat zij op dat moment nodig hadden."

Klooster kan echter ook naar Engeland. "Stoke City was afgelopen weekend aanwezig bij het toernooi van Feyenoord O/19 in Duitsland'', vervolgt Tavares. "Door tentamens op school trainde Milton de laatste weken even niet. Hij speelde hierdoor niet veel wedstrijden op het toernooi waardoor Stoke City meer van hem wil zien. Het is alleen de vraag of dit gaat lukken, want de andere clubs willen snel zaken doen. Het idee van Stoke City is om Klooster in het tweede elftal op te nemen, om later door te stromen naar het eerste elftal.''

poelie-lwd

Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 21:48:04
Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal

Die blijft gewoon bij Feyenoord, maar wel zonder contract

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 27, 2015, 21:57:03
Die blijft gewoon bij Feyenoord, maar wel zonder contract
Dan is hij alsnog gratis op te halen...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal

Ik vind de TS nogal laks mbt de linksbuitenpositie. In dit systeem ondervang je dat niet met Rosheuvel of Narsingh. Hoefdraad moeten we nog maar zien. Een echte linksbuiten met het kalk aan de schoenen graag. Vytas gaat maar binnendoor  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Feit, maar aangezien hij zonder contract bij Feyenoord blijft geeft ook aan dat ie daar nog steeds genoeg mogelijkheden ziet.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 27, 2015, 22:02:58
Feit, maar aangezien hij zonder contract bij Feyenoord blijft geeft ook aan dat ie daar nog steeds genoeg mogelijkheden ziet.
Dat is ook zo...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Verwacht de eerste maand maar niet te veel .Er zullen zelfs halverwege de voorbereiding nog spelers komen .Sommige spelers vallen bij de topclubs pas af in de eerste week vd voorbereiding na een gesprek met de trainer .Dan duren de onderhandelingen vaak ook nog 2 weken

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 21:48:04
Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Wolters,Cabral,Verbeek,Boljević.....
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 22:55:52
Wolters,Cabral,Verbeek,Boljević.....

Tannane, Houtkoop, Goossens, Becker  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!