Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 11, 2015, 21:12:16
Denk ik ook. Zal wel iemand uit de amateurs worden.
Of misschien 1 bij een topclub vandaan..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Dat zou best kunnen. De prioriteit ligt wat mij betreft duidelijk bij andere posities.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: justremco op mei 11, 2015, 21:11:07
Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.

Dat weet ik wel zeker. Dit geklungel kan echt niet meer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:02:04
Welke Kuiper, die van MVV of Excelsior? En ik zie keepers staan vertrekt er 1 bij Cambuur?

Van Excelsior. Nienhuis komt gewoon tekort, dat heb je denk ik zelf ook wel kunnen constateren. Als we stappen willen maken lijkt het me vrij logisch dat je hem vervangt door een betere.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 21:24:25
Van Excelsior. Nienhuis komt gewoon tekort, dat heb je denk ik zelf ook wel kunnen constateren. Als we stappen willen maken lijkt het me vrij logisch dat je hem vervangt door een betere.
Dus die van Ajax kwam, leuke voetballer.. De 2 keepers die er nu zijn zou er 1 moeten vertrekken want geen van de 2 gaat als 3e keeper fungeren en doen ze dat wel blokkeren ze een talentvolle jongen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 20:52:31
Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
de kamps is aan de bal echt waardeloos

sunderland

de rest is trouwens prima, vooral d h

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 11, 2015, 22:57:49
de kamps is aan de bal echt waardeloos

Klopt. Maar dat valt te leren. Overigens zou ik hem rechtsback zetten, die blijft maar gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2015, 05:55:56
Klopt. Maar dat valt te leren. Overigens zou ik hem rechtsback zetten, die blijft maar gaan.
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 06:58:48
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..
En cruciaal, een zwaar besmet verleden :devil
Maareh heeft hij niet een doorlopend contract?

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 07:22:03
En cruciaal, een zwaar besmet verleden :devil
Maareh heeft hij niet een doorlopend contract?
Ook dat nog.. Hij mag bij degradatie transfervrij vertrekken..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Lees net dat Dion Malone niet heeft verlengt bij ADO, wat ADO eerst niet wilde en nu wel en dat de speler ADO in de wacht heeft gezet.. Misschien een buiten kansje?
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere


Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 12, 2015, 07:57:56
Kai Heerings dus!
Was door insiders al gemeld, zal 1 deze dagen wel officieel bekend worden..
IN HENK WE TRUST!!!

drg

Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?