Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

CambuurPlein

https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen. 

justremco

Citaat van: CambuurPlein op juli 06, 2015, 17:00:44
https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen. 

Leuk spelertje, maar volgens mij geen Europees paspoort dus is niet te betalen

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 06, 2015, 15:03:28
Heeft iemand Cabral nog wat gevolgd bij Willem II? Deed het niet heel verkeerd toch? Is een echte linksbuiten en zit weer bij Twente, ik mag toch aannemen dat die hem wel weer kwijt willen...
Nee was niet slecht, maar had behoorlijke concurrentie en kwam met een conditionele achterstand en heeft even een blessure gehad.. Maar geen rare dingen over hem gehoord of gelezen wat je vroeger nog wel eens deed over hem..
Als je hem aan het voetballen krijgt dan heb je goud in handen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 18:22:42
Nee was niet slecht, maar had behoorlijke concurrentie en kwam met een conditionele achterstand en heeft even een blessure gehad.. Maar geen rare dingen over hem gehoord of gelezen wat je vroeger nog wel eens deed over hem..
Als je hem aan het voetballen krijgt dan heb je goud in handen..
ja dat zijn er zoveel he .Je kunt je ook afvragen waarom hij nergens echt presteert .Net als de Ridder zeer wisselvallig en speelt ong 3 goede wedstr per seiz

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 06, 2015, 22:26:51
ja dat zijn er zoveel he .Je kunt je ook afvragen waarom hij nergens echt presteert .Net als de Ridder zeer wisselvallig en speelt ong 3 goede wedstr per seiz
Daar heb je op zich gelijk in,maar deze jongen heeft wel goede jaren bij Feijenoord gehad en nadat hij daar weg is gegaan heeft hij nooit meer het niveau gehaald wat hij daar wel haalde...
Het is een risico als je hem haalt , maar dat is met veel spelers zo...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 22:57:26
Daar heb je op zich gelijk in,maar deze jongen heeft wel goede jaren bij Feijenoord gehad en nadat hij daar weg is gegaan heeft hij nooit meer het niveau gehaald wat hij daar wel haalde...
Het is een risico als je hem haalt , maar dat is met veel spelers zo...
goede jaren???
hooguit 1 goede periode en paar redelijk potjes.. rest gewoon slecht... legioen was echt klaar met hem..

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:04:02
goede jaren???
hooguit 1 goede periode en paar redelijk potjes.. rest gewoon slecht... legioen was echt klaar met hem..
Was in zijn Feijenoord periode wel basisspeler en vaste jong oranje klant dus slecht was hij niet.. Het legioen is snel klaar met spelers die niet bij willen tekenen en daar zijn zat voorbeelden van...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 23:13:40
Was in zijn Feijenoord periode wel basisspeler en vaste jong oranje klant dus slecht was hij niet.. Het legioen is snel klaar met spelers die niet bij willen tekenen en daar zijn zat voorbeelden van...

ach ja.. die opmerking had ik wel verwacht.. nee Cabral was niet veel.. ja het legioen kan niet tegen spelers die niet bijtekenen en gratis de deur uitlopen(uit eigen jeugd) hier toch ook met bijker?? maar goed, hij maakte gewoon continu verkeerde keuzes , zette acties te ver door en liep zich constant vast.. man, wat zegt jong oranje nou? hij werd zelfs gepasseerd door myachi die ook maar paar wedstrijdjes goed heeft gespeeld..
Sowieso heb ik bij hem het idee dat het een speler is die heel veel vertrouwen nodig heeft, ook van het publiek, want dat zag je in zijn feyenoord tijd erg vaak... als hij hier vier verkeerde acties maakt krijgt ie ook de hoon over zich heen en zal m geen goed doen..
maar goed ik zal wel eem gekleurde bril hebben als rotterdammer, maar ik vind m niet goed.

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:21:35
ach ja.. die opmerking had ik wel verwacht.. nee Cabral was niet veel.. ja het legioen kan niet tegen spelers die niet bijtekenen en gratis de deur uitlopen(uit eigen jeugd) hier toch ook met bijker?? maar goed, hij maakte gewoon continu verkeerde keuzes , zette acties te ver door en liep zich constant vast.. man, wat zegt jong oranje nou? hij werd zelfs gepasseerd door myachi die ook maar paar wedstrijdjes goed heeft gespeeld..
Sowieso heb ik bij hem het idee dat het een speler is die heel veel vertrouwen nodig heeft, ook van het publiek, want dat zag je in zijn feyenoord tijd erg vaak... als hij hier vier verkeerde acties maakt krijgt ie ook de hoon over zich heen en zal m geen goed doen..
maar goed ik zal wel eem gekleurde bril hebben als rotterdammer, maar ik vind m niet goed.
Ik zei ook dat dit soort spelers een risico zijn(of het is alles of het helemaal niks) en ik deel je gedachte mbt het vertrouwen dat heeft hij zeker nodig...en of hij dat hier krijgt is maar de vraag..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: CambuurPlein op juli 06, 2015, 17:00:44
https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen.

Hoe kom je aan die naam?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco


dit is mien club

Citaat van: justremco op juli 06, 2015, 17:27:10
Leuk spelertje, maar volgens mij geen Europees paspoort dus is niet te betalen

Ivorianen hebben vaak ook een Frans paspoort
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Moeten we niet iemand hebben die niet eerst een half jaar hoeft te wennen aan het Nederlandse spel, eten, leven etc. ? Oftewel iemand die er direct staat.

dit is mien club

ze eten in ivoorkust ook wel patat
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve