Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 12:54:57
Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen

Hoog inzetten dus. Eens. Heerings ziet SCC als een stap vooruit, Reijnen dacht hetzelfde vorig jaar. Er zullen er vast meer rondlopen die dezelfde gedachte hebben. Voor de poen hoeven ze hier niet te komen, om hun carriere van nieuw elan te voorzien des te meer. Uiteraard zal er ook geinvesteerd moeten worden in talent, dat spreekt voor zich.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:16:16
Waar wil je dat van gaan betalen? Ervaren spelers kosten geld en die niet veel geld kosten mankeert wat aan(de Ridder), en zijn dus niet meteen op te stellen..Je ziet aan bijvoorbeeld een v/d Streek dat het werkt, om met jonge spelers te werken..
Reijnen is voor mij een voorbeeld hoe het ook kan .Ik vind leuk dat je met zoveel spelers op de proppen komt maar we halen ook nog 2 die al flink wat ervaring hebben .Als we alleen maar met 2e en eerste div spelers aankomen dan word het niks vlgnd seiz .En dan bedoel ik geen 2e spelers van city .Vlgnd seiz is er geen dord en waarsch ook geen egels dus zullen we nog sterker moeten worden

Grijskijkert

#1082
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:20:43
Reijnen is voor mij een voorbeeld hoe het ook kan .Ik vind leuk dat je met zoveel spelers op de proppen komt maar we halen ook nog 2 die al flink wat ervaring hebben .Als we alleen maar met 2e en eerste div spelers aankomen dan word het niks vlgnd seiz .En dan bedoel ik geen 2e spelers van city .Vlgnd seiz is er geen dord en waarsch ook geen egels dus zullen we nog sterker moeten worden
Ja en Leeuwin ook.. En Rusnak heeft bewezen dat het met een talent ook werkt..
Maar een groot deel van de selectie heeft bewezen dat de stap van JL naar eredivisie te maken is..
En de namen die ik noem zijn de betere JL spelers en talenten(die misschien eerst bij het 2e uitkomen) en natuurlijk zou het mooi zijn dat er wat ervaring bij komt, maar er loopt ondertussen ook wel wat ervaring rond in de selectie..

Clubs als Utrecht,AZ,DKV en Groningen scouten nu ook meer en meer in de JL.. Vroeger was het vooral de onderkant van de eredivisie die in de JL scoute, maar nu scout de subtop er ook, dus zal er genoeg eredivisie materiaal rondlopen.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1083
Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2015, 13:17:53
Hoog inzetten dus. Eens. Heerings ziet SCC als een stap vooruit, Reijnen dacht hetzelfde vorig jaar. Er zullen er vast meer rondlopen die dezelfde gedachte hebben. Voor de poen hoeven ze hier niet te komen, om hun carriere van nieuw elan te voorzien des te meer. Uiteraard zal er ook geinvesteerd moeten worden in talent, dat spreekt voor zich.
Te hoog inzetten kan je de kop kosten... Heerings ziet Cambuur inderdaad als stap vooruit op zich logisch als je wisselspeler bent bij Utrecht(Bob vond het ook stap vooruit om terug te komen) en zo werd ook gezien bij Utrecht,heel anders dan Leeuwin of Reijnen.
Er zullen wel meer spelers rond lopen maar dan heb je andere clubs(bv Willlem2) die net ff wat meer salaris bieden..
Als het goed is kan je aan talent met de tijd wat verdienen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:49:42
Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.
Ik zal straks even voor je kijken.. Denk dat niet makkelijk wordt om betaalbare en ervaren krachten te vinden.. Een schiet mij meteen binnen dat is Malone van ADO,rechtsback en of verdedigende middenvelder.

Peters was gister inderdaad niet best, maar dat is 1 wedstrijd,heb veel goede dingen van hem gezien,weet alleen niet of hij hier wel past, heeft wat van die nare trekjes..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Net even gestemd op mooiste goal van het seizoen.
Er waren er 5 genomineerd.
Wel typisch dat ze legaal gemaakt zijn VOOR de winterstop.
Ik noem geen naam...

denistel


Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 23, 2015, 14:06:17
die gosens halen ju
Heeft ondertussen een jaartje ervaring in de eredivisie en mag/moet weg bij Vitesse...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:49:42
Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.
http://www.transfermarkt.nl/eredivisie/endendevertraege/wettbewerb/NL1
Kijk hier maar eens rond....
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Rijsdijk, peersman, veldmate. Waarschijnlijk haalbaar en ik weet niet of zij direct voor de basis zijn maar wel jongens die hier passen. Vond Rijsdijk vooral verl seiz bij vlagen een goede speler

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 14:11:58
Heeft ondertussen een jaartje ervaring in de eredivisie en mag/moet weg bij Vitesse...
goede speler maar ik vind ook dat er dan nog een linkspoot van nivo bij moet

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 19:50:02
Rijsdijk, peersman, veldmate. Waarschijnlijk haalbaar en ik weet niet of zij direct voor de basis zijn maar wel jongens die hier passen. Vond Rijsdijk vooral verl seiz bij vlagen een goede speler
Rijsdijk is een leuke voetballer.. Die andere 2 vind ik persoonlijk niks..Er staan wel meer leuke voetballers tussen.. Sahar,Malone,Fortes,Koppers,Lima,Ojo,Tamata,Bruins en Messaoud
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 19:54:00
goede speler maar ik vind ook dat er dan nog een linkspoot van nivo bij moet
Het is maar net voor welke positie je hem haalt, als back of als middenvelder,ik denk persoonlijk als back.. en dan heb je Vytas als concurrent
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Spelers uit Eredivisie zullen denk ik niet haalbaar zijn en zeker niet de ervaren jongens.
Ik blijf voorstander van jong talent uit jupiler league en  huren bij de topclubs.

Als ik kijk naar de huidige spelers en basisteam:

Zeinstra(denk dat hij de strijd gaat winnen)
Nieuw, Reijnen, Heerings, Vytas/Nieuw
Nieuw, Vd Streek, Nieuw
Narsingh, Nieuw, Nieuw

Achterin moet er nog 4 man bij, maar voor de basis wellicht maar 1. Pereira vind ik tekort komen.
Middenveld zal de belangrijkste versterking moeten komen. Verdedigende middenvelder en Creatieve middenvelder zijn een absolute must!
Voorin zit het op rechts wel goed met Narsingh en Rosheuvel als back-up.
Nummer 9 zal versterkt moeten worden in mijn ogen en op links zullen 2 man bij moeten.

Hoor hier vaak dat er versterkt moet worden met fysieke spelers. Ik zou juist voor meer voetbal gaan. In ons spel is creativiteit en snelheid erg belangrijk. Vooral het middenveld is op dit moment te zwak en voorin moet er ook zeker voetbal bij.  Hoop dat er zeker meer scorend vermogen bijkomt!!