Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:01:48
Rechtsback kunnen spelen  :zweep
Ik had ergens gelezen(weet zo snel niet meer waar) dat Labylle dat kon alleen is die geen 1.95.. :devil










:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 22:14:50
Ik had ergens gelezen(weet zo snel niet meer waar) dat Labylle dat kon alleen is die geen 1.95.. :devil

Nope, maar wel links  :_schater

Serieus, ik ben echt benieuwd waar ze mee gaan komen m.a.w. hoe goed is het netwerk van vd Vegt.Wat wil de TS, waar leggen zij de nadruk op. Vragen, ik wut er gek van  :monk









:_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:18:46

Anders ik wel,maar we zullen geduld moeten hebben Poelie en ondertussen lekker ouwehoeren over in onze ogen goede spelers(voor Cambuur)..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Gelukkig is die plet nooit gehaald zeg

legeips

Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!

Komt goed.. want voorzetten geven kenne we toch niet... :thumbsup

poelie-lwd

Spelers die mij opvallen vanavond,

Promes VVV
Wolters VVV
Pedro Emmen

Platje zou ik zowieso een aanwinst vinden en Nijholt is ook lekker bezig. Fijne speler is dat!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Naah vind ik een klasbak. Wordt gehuurd van City.
Deze zou ik wel bij ons willen zien.
Fernandez is ook transfervrij :devil


Josli

 En laat die Peters maar zitten... Dat is Kevin Brands II

Montana

Peters is niet goed genoeg, Pedro wel.
Pedro kan naar ons, Olle en Grunn

Utekleitrokken

Citaat van: AL op mei 22, 2015, 21:35:40
Naah vind ik een klasbak. Wordt gehuurd van City.
Deze zou ik wel bij ons willen zien.


Ik meende geheel kostenloos zelfs.

Grijskijkert

#1075
Citaat van: Montana op mei 23, 2015, 02:49:39
Peters is niet goed genoeg, Pedro wel.
Pedro kan naar ons, Olle en Grunn
Op basis van deze wedstrijd wel, maar het hele seizoen heeft hij genoeg laten zien...
Misschien Pedro laten lopen en gaan voor een talent uit een belofte 11-tal(net als v/d Streek afgelopen seizoen)
Bij Vitesse loopt Linthorst uit zijn contract een linkercentrale verdediger van 1.91,De Graafschap,Go Ahead, Achilles en NEC hebben interesse..
Zo zijn er nog een paar die bij Vitesse uit hun contract lopen.. Bosz,de Kler en Annouri. 
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 08:36:47
Op basis van deze wedstrijd wel, maar het hele seizoen heeft hij genoeg laten zien...
Misschien Pedro laten lopen en gaan voor een talent uit een belofte 11-tal(net als v/d Streek afgelopen seizoen)
Bij Vitesse loopt Linthorst uit zijn contract een linkercentrale verdediger van 1.91,De Graafschap,Go Ahead, Achilles en NEC hebben interesse..
Zo zijn er nog een paar die bij Vitesse uit hun contract lopen.. Bosz,de Kler en Annouri.
Bosz????
We hebben henk toch al? 8)

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 23, 2015, 09:38:02
Bosz????
We hebben henk toch al? 8)
Gino Bosz en inderdaad de zoon van.. Verdedigende middenvelder/centrale verdediger en linksbenig..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 12:54:57
Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen
Waar wil je dat van gaan betalen? Ervaren spelers kosten geld en die niet veel geld kosten mankeert wat aan(de Ridder), en zijn dus niet meteen op te stellen..Je ziet aan bijvoorbeeld een v/d Streek dat het werkt, om met jonge spelers te werken..
IN HENK WE TRUST!!!