Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Lachman van Twente is overbodig geworden.
Was topper bij Zwolle maar bij Twente op zijspoor beland.
Wegens disciplinaire redenen buiten de selectie de laatste twee maanden.
Henk en Sandor krijgen hem wel weer aan het voetballen.

Cor

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 10:51:02
Lachman van Twente is overbodig geworden.
Was topper bij Zwolle maar bij Twente op zijspoor beland.
Wegens disciplinaire redenen buiten de selectie de laatste twee maanden.
Henk en Sandor krijgen hem wel weer aan het voetballen.

Als het aan jou ligt hebben we hier straks een selectie van 100 man  :zweep

speculeter

Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn.
En met een selectie en beloftenteam heb je al gauw wat spelers nodig :_schater

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:02:48
Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn..
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 11:15:52
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..

_O_

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 11:15:52
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..
Tsja....Mocht Reijnen weggaan.

speculeter

Cor en grijskijker zijn vriendjes :zweep

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:17:57
Tsja....Mocht Reijnen weggaan.
Is hij dan gratis en qua salaris te betalen?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:18:49
Cor en grijskijker zijn vriendjes :zweep
Ik ben het anders wel met de vriendjes eens :P

Collingwood

Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.

Kijk iedere week 1 of 2 wedstrijden Jupiler League.
Pedro is één van de sterkhouders bij Emmen.

Stijf rechts, maar kan zowel als LCV als RCV uit de voeten.

Ik zie het wel zitten. Feit is ook dat het geen dure jongen is.

Vd Linden is gesloten boek.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 11:50:49
Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:35:08
Ik ben het anders wel met de vriendjes eens :P
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 11:50:49
Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Citaat van: Yellow Army op mei 15, 2015, 12:16:05
Nee en nee.
Oppassen mannen, straks zijn we volgens Peter allemaal vriendjes van elkaar en zijn we allemaal tegen hem :P
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Gelukkig heb ik geen vrienden  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!