Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: michello op augustus 19, 2015, 17:39:02
Drost , Schut,  Van Mosselveld en Koenders.. Maar of we op deze mannen zitten te wachten?
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.

Oebieman

Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 17:47:10
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.

Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).

moodygrunn

Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).

Mac-Intosh wint gewoonweg veel luchtduels toch? klein mannetje ernaast is dan geen probleem lijkt me
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Ben al geen voorstander van een speler van dkv overnemen, maar huren helemaaaaal niet :(
Transfervrij nouja, kán nog. Maar kopen of huren no way.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 17:47:10
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.

We moeten gewoon handhaven dit jaar en daar de beste spelers voor gebruiken die we kunnen krijgen binnen het budget. Doelstelling van dit jaar is niet MacIntosh niet afschrijven. Ben het verder wel met je eens dat hij prima mee kan in de Eredivisie.

sunderland

Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).
gelul dit. Tjonge

Bascambuur

Citaat van: Eewal op augustus 19, 2015, 18:03:16
We moeten gewoon handhaven dit jaar en daar de beste spelers voor gebruiken die we kunnen krijgen binnen het budget. Doelstelling van dit jaar is niet MacIntosh niet afschrijven. Ben het verder wel met je eens dat hij prima mee kan in de Eredivisie.
Het doel op korte termijn is inderdaad handhaving, maar volgens mij kan dat prima met Mac-Intosh en een ervaren backup. Als je het hiermee bespaarde geld kan gebruiken om schulden af te lossen lijkt mij dat op lange termijn ook goed.

Eewal

Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 19:03:53
Het doel op korte termijn is inderdaad handhaving, maar volgens mij kan dat prima met Mac-Intosh en een ervaren backup. Als je het hiermee bespaarde geld kan gebruiken om schulden af te lossen lijkt mij dat op lange termijn ook goed.
Mee eens hoor. Het is maar net wie die Back-up is. Die mag ons geen punten gaan kosten...

mugel

(Grote) afkoopsommen moeten we niet doen denk ik...

Dus nog een ideetje voor een transfervrije speler:
Dan Mori
..je weet wel, die speler die net niet doorgebroken is bij Vitesse?

Is dit wat?

En als we op trainingskamp naar de Emiraten gaan, heeft Bakker ook een maatje  :)

El Ma-kri-niii

Citaat van: mugel op augustus 19, 2015, 20:05:50
(Grote) afkoopsommen moeten we niet doen denk ik...

Dus nog een ideetje voor een transfervrije speler:
Dan Mori
..je weet wel, die speler die net niet doorgebroken is bij Vitesse?

Is dit wat?

En als we op trainingskamp naar de Emiraten gaan, heeft Bakker ook een maatje  :)
Is een speler van buiten de EU. Moet tonnen verdienen.

legeips

Kappen met die te dure Vriends en onhaalbare Fischer..

Gewoon die N Toko halen van Eindhoven, die wil een stap maken, nou hier is zijn kans...

PePe

Meestal begint een speler wel te morren, als zijn club hem niet wil laten gaan, of een te hoge vergoeding vraagt. Blijkbaar is dit nog niet de transfer, waar Sander op zit te wachten?

Timmie

Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).

Wacht even.. Jij zegt dat Calvin geen lengte heeft?! Je weet wie Calvin is?!....

Mitar

Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).
Misschien een tip om eens een wedstrijd van Cambuur te gaan kijken... :y :y

pvanbuijtene

1.80 is niet zo heel groot toch.