Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Oetseuuh

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2015, 15:27:01
Wat hest eraan. Ze mutte gewoon hun bek houe

Ja, is oek su! Maar weest wel hoe dat gaat. Al die lui mutte su nodig de 'primeur' hewwe.

Wat mij betreft is ie wel welkom trouwens!

HilversumOnTour

Martijn Gootjes en Raymond Bronkhorst ook. Huizen connectie weer compleet  :0= |:)

OT: Vd Laan terug, TOP!  |:)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

Cambuur heeft zich gemeld bij Excelsior voor Sander Fischer, maar nog geen officieel bod uitgebracht.De Haan zegt: "Wij laten hem niet gaan"

dit is mien club

Is een prima speler deed het geweldig vorig jaar
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:43:04
Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.

Idd. Kan niet anders. Fischer had anders nooit zo snel bijgetekend.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:43:04
Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.

Dat lijkt me niet, want in dat geval zou Excelsior machteloos zijn, net zoals Cambuur bij Reijnen. Maar Excelsior zegt nu juist dat ze hem niet zullen laten gaan.

Oosttribune

Kan niet anders dan gelimiteerde transfersom anders kan Cambuur hem nooit overnemen

Collingwood

Citaat van: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 15:48:16
Dat lijkt me niet, want in dat geval zou Excelsior machteloos zijn, net zoals Cambuur bij Reijnen. Maar Excelsior zegt nu juist dat ze hem niet zullen laten gaan.

Ferry de Haan gaat in media natuurlijk niet zeggen dat Fischer zo weg kan. Het is algemeen bekend dat Cambuur geen afkoopsommen betaalt. Zonder clausule zouden ze zich denk ik nooit bij Excelsior melden (uiteraard weet ik dit niet zeker).
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Ook maar afvrageb of Fischer wel weg wil.. zal nie veel meer verdienen dan bij Excelsior wat op zelfde niveau speelt.

Of hij mist de supporters hier, dat zal dan nog een reden kunnen zijn.

moodygrunn

Is Fischer hier destijds niet heel vreemd weggegaan? Speelde toen op amateurbasis geloof ik en dat zou na 15 wedstrijden omgezet worden in een 'echt' contract...Is uiteindelijk niet verder gekomen dan 14 wedstrijden...
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:02:05
Is Fischer hier destijds niet heel vreemd weggegaan? Speelde toen op amateurbasis geloof ik en dat zou na 15 wedstrijden omgezet worden in een 'echt' contract...Is uiteindelijk niet verder gekomen dan 14 wedstrijden...

In nacompetitie tegen roda blessure opgelopen mocht in nieuwe seizoen op amateurbasis herstellen bij Cambuur maar koos voor Emmen

Als iedereen denkt dat wij fischer halen kan Cambuur rustig werken aan de echte versterking, of zijn ze niet zo doortrapt

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:51:36
Ferry de Haan gaat in media natuurlijk niet zeggen dat Fischer zo weg kan. Het is algemeen bekend dat Cambuur geen afkoopsommen betaalt. Zonder clausule zouden ze zich denk ik nooit bij Excelsior melden (uiteraard weet ik dit niet zeker).

Als Fischer een clausule heeft dan heeft Ferry de Haan toch niks te willen? vd Vegt wilde ook niet dat Reijnen ging, maar door de clausule had hij geen poot om op te staan.

dit is mien club

Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it