Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.

Ik geloof dat De Graafschap weinig keus heeft als er een goed bod voorbij komt. Die zitten niet heel ruim in de slappe was zeg maar
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2015, 14:11:04
Ik geloof dat De Graafschap weinig keus heeft als er een goed bod voorbij komt. Die zitten niet heel ruim in de slappe was zeg maar
De Graafschap heeft alle keus, ze hebben een sluitende begroting en hoeven niet te verkopen...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 13:57:28
Ja dat ben ik met je eens, maar jongens die er nu zijn Reijnen en een Roorda en de jou gemelde B kom je op 3 plus de huidige jongens krijgen ook meer ervaring.. Maar 1 erbij kan geen kwaad, maar geen de Zeeuw AUB...
GA heb ik mijn hoop niet bepaald op gevestigd. Verwacht eigenlijk helemaal niks van hem. En Reijnen, tja ben wat angstig voor zijn vertrek.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 17:33:26
GA heb ik mijn hoop niet bepaald op gevestigd. Verwacht eigenlijk helemaal niks van hem. En Reijnen, tja ben wat angstig voor zijn vertrek.
Dan als vervanging een ervaren man(Marcellis) binnenhalen.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Mocht Reijnen weggaan komt dan vd linden weer in beeld?

el haj

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 18:42:50
Dan als vervanging een ervaren man(Marcellis) binnenhalen.

Een paar ton voor Reijnen ontvangen om Marcellis vervolgens gratis op te pikken, dan doen we 't heel prima. :)
Al zie ik 't liefst Reijnen gewoon blijven.

Grijskijkert

#831
Citaat van: el haj op mei 14, 2015, 19:08:53
Een paar ton voor Reijnen ontvangen om Marcellis vervolgens gratis op te pikken, dan doen we 't heel prima. :)
Al zie ik 't liefst Reijnen gewoon blijven.
Daar dacht ik ook aan ;) hahaha
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Kijk eens bij Emmen.
Lopen een aantal interessante spelers rond met aflopend contract.
Vooral Luis Pedro vind ik zeer interessant.

Galdiano

Citaat van: AL op mei 14, 2015, 21:37:11
Kijk eens bij Emmen.
Lopen een aantal interessante spelers rond met aflopend contract.
Vooral Luis Pedro vind ik zeer interessant.

Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2015, 22:20:46
Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)

Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2015, 22:20:46
Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)

Olle ook. Is een LCV toch?

Grijskijkert

Citaat van: Montana op mei 15, 2015, 00:22:50
Olle ook. Is een LCV toch?
En linksback, bij Olle wordt hij centrale verdediger nummer 5 en die jongen wil spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Zijn veel bruikbare spelers in de JL.. Bij Emmen alleen al een stuk of 5...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Terwijl er zoveel "leuke" spelers rondlopen.. En het voetbal in de top 8 valt nog wel mee..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

http://www.soccernews.nl/news/315832/FC_Utrecht_moet_spoedig_actie_ondernemen_voor_verdediger?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Gewoon goed rond kijken in de JL en jeugd elftallen en niet roepen wat "mutte we daar nou met" . Als spelers nog niet goed genoeg zijn dan maakt de TS ze wel beter.. en zo niet jammer en kijken voor de volgende..
Een grote plus(in vergelijk met de laatste jaren) is dat er nu een belofte elftal is, zodat spelers die er nog niet zijn klaar gestoomd worden..
IN HENK WE TRUST!!!