Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Feyenoord zoekt ervaren tweede doelman.... Die hebben wij wel in de aanbieding. Hahn deze kant maar op dan!

Drumfather SCC

SC Cambuur zit vanaf volgende week weer wat ruimer in de spelers. Coach Henk de Jong heeft goede hoop dat hij komende maandag bij de start van het trainingskamp van de Friese club in Oostenrijk, weer de beschikking heeft over Kai Heerings, Furdjel Narsingh, Marlon Pereira en de van Manchester City gehuurde Jack Byrne.


Het kwartet ontbrak de laatste weken vanwege blessures. 'Gelukkig is hun rentree aanstaande', aldus De Jong in gesprek met Voetbal International. 'Nu kunnen we wat nadrukkelijker op automatismen gaan trainen.'

De selectie van Cambuur is evenwel nog niet compleet. De Jong wil zijn groep tenminste nog aanvullen met één verdediger. Berichtgeving over de mogelijke komst van NAC Breda-vleugelspits Elson Hooi wijst de trainer naar het rijk der fabelen. 'Interessante speler. We hadden hem vorig jaar op de korrel, maar daarvan is nu geen sprake.'



speculeter

Met tenminste een verdediger?
En die linksbuiten dan??
Denk dat schenkeveld de nieuwe verdediger word.

justremco

Citaat van: speculeter op juli 14, 2015, 09:20:05
Met tenminste een verdediger?
En die linksbuiten dan??
Denk dat schenkeveld de nieuwe verdediger word.

Zoeken ook nog steeds een linksbuiten

dit is mien club

Ja er komt opzeker een linkeraanvaller bij.
We moeten rustig afwachten, schenkeveld is wat mij betreft een goede optie.
Of hij ook op het lijstje staat is maar de vraag
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: denistel op juli 13, 2015, 21:55:07
was hij zo goed dan?? en zwolle ken het geld oek maar 1x uitgeven he
Goed genoeg om niet op proef te komen bij een club die je wekelijks kon bekijken en dus niet nog een week (oftewel 3/4 trainingen) nodig heeft om jouw kwaliteiten in te schatten.

CamLeeuw

Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2015, 12:13:55
Goed genoeg om niet op proef te komen bij een club die je wekelijks kon bekijken en dus niet nog een week (oftewel 3/4 trainingen) nodig heeft om jouw kwaliteiten in te schatten.
Dat is een leuke onder de gordel. :_schater
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

IsmailvanEssen

ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Voorstopper

Citaat van: IsmailvanEssen op juli 15, 2015, 13:48:43
ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...

Onze keepers zijn misschien niet top maar welke keeper is dat wel in Nederland die Cambuur kan betalen. Met name dat laatste is van belang. We hebben goede keepers maar niet superkeepers. Nienhuis en Zeinstra zijn voor ons niveau(budget technisch) haalbaar. Denk dat je het geld beter voor een goede linksbuiten of verdediger kunt gebruiken.

speculeter

Die timmermans is nu toch bij ons.
Is dat niks?

Mitar

Citaat van: speculeter op juli 15, 2015, 14:28:56
Die timmermans is nu toch bij ons.
Is dat niks?
Wegwezen die vent. Geeft aan graag voor DKV te willen spelen.

ruubmac

Citaat van: Mitar op juli 15, 2015, 14:31:49
Wegwezen die vent. Geeft aan graag voor DKV te willen spelen.

Stel je niet zo aan. Maar nee die komt hier niet. Bron: twitter

Galdiano

Waarom heeft Theo Timmermans op twitter Hull staan?
Hull kan wel een betere keeper gebruiken  :insane
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hasses

Laat dat de TS maar bepalen of er een nieuwe keeper nodig is, dat is niet aan ons om daarover een beslissend deel toe te voegen. Komt wel goed!

nikjeuh

Citaat van: IsmailvanEssen op juli 15, 2015, 13:48:43
ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...

Had graag Bizot zien komen. Is vaker genoemd hier geloof ik. Zit in België bij Genk ook maar wat op de bank te verpieteren....