Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Montana


speculeter

Bijker weg.....
.....terug.

Montana


Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 17:33:26
Zo'n jonge jongen met weinig ervaring op de positie van Mo neerzetten? Dat lijkt me niet verstandig. Rayhi is wel een speler met potentie. Tabata zal niet onder doen voor een Droste, Pereira en Vytas.

Bij Feyenoord proberen om Sleegers te huren, dit jaar de uitblinker bij Eindhoven. Echter wil hij vechten voor z'n kans in de Kuip.
Ervaren jongens kunnen we niet betalen, en deze jongen heeft echt groei potentie.. Voetballend is hij beter dan Mo en nu de rest nog.. en anders als opkomende rechtsback daar speelde hij de laatste wedstrijden in Jong Pisvee..
En Sleegers heb ik vorig jaar ook genoemd(als opvolger van Ritzmaier) maar toen was het wat mutte we daar nou met..

Maar goed ieder zijn mening  :proost
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 06, 2015, 19:34:10
Ervaren jongens kunnen we niet betalen, en deze jongen heeft echt groei potentie.. Voetballend is hij beter dan Mo en nu de rest nog.. en anders als opkomende rechtsback daar speelde hij de laatste wedstrijden in Jong Pisvee..
En Sleegers heb ik vorig jaar ook genoemd(als opvolger van Ritzmaier) maar toen was het wat mutte we daar nou met..

Maar goed ieder zijn mening  :proost
he jonge bist er weer .Het seiz is bijna aflopen en daar is ie weer .Wb v weert hadden we gelijk

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 06, 2015, 19:37:01
he jonge bist er weer .Het seiz is bijna aflopen en daar is ie weer .Wb v weert hadden we gelijk
Jaja ben er weer... Maar wij heffe toch wel wel vaker geliek  :P :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Die Montana zegt wel vaker wat  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 07, 2015, 07:57:13
Die Montana zegt wel vaker wat  l0l
Gelukkig wel, anders zou hij wel erg stil zijn :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Gisteren had mijn zoon een G-voetbal dag bij dkv.
Dat wil je hem niet onthouden.
Daar raakte ik in gesprek met een oud voetballer van die club en over de haat en nijd onderling.
En over de overstap maken van de ene club naar de andere.
Meneer vertelde me dat Bijker een poosje geleden bij hun was geweest.....Dus denk toch dat de geruchten een hoog waarheidsgehalte hebben.

denistel


speculeter

Denistel je maakt me Nieuwschierig.
Tipje vd sluier?

denistel

grote kan ook de lengte zijn he haha. :proost

AL


speculeter