Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:47:21
Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen

Wat denk je?! Zit veel meer op het forum uit Groningen..
Je bent welkom ;)

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2015, 10:12:45
Ja, maar dat is logisch. Hij komt alleen met nieuws over spelers die naar Grunnnnn vertrekk'n 8P

Ik bereid jullie dan alvast voor, is de klap niet zo groot.. ;)

Delamere

Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:15:35
Als jij een beetje tussen de regels had doorgelezen had je kunnen constateren dat DIMC bij eerdere aanstaande transfers meer wist dan de gemiddelde forumganger. Dit geldt overigens ook voor Delamere heb ik de indruk  :devil

We wachten het maar af  :proost
Wat wil je weten Poelie??

Bascambuur

http://nos.nl/artikel/2052950-beugelsdijk-keert-terug-bij-ado-den-haag.html

Beugelsdijk komt in ieder geval niet. Ik had het sowieso het idee dat hij niet echt bij onze speelstijl past.

poelie-lwd

Citaat van: Delamere op augustus 20, 2015, 12:08:25
Wat wil je weten Poelie??

Niets relevants op dit moment. Er is al genoeg gezegd me dunkt. Nu is het wachten op witte rook, of niet.  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

oscarsielstra

Citaat van: Bascambuur op augustus 20, 2015, 14:00:47
http://nos.nl/artikel/2052950-beugelsdijk-keert-terug-bij-ado-den-haag.html

Beugelsdijk komt in ieder geval niet. Ik had het sowieso het idee dat hij niet echt bij onze speelstijl past.

Een beperkte voetballer ... niks voor Cambuur.
Gelukkig naar ADO

Timmie

Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2015, 14:08:13
Een beperkte voetballer ... niks voor Cambuur.
Gelukkig naar ADO

Toch zou ik hem er graag bij willen hebben!

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:10:06
Toch zou ik hem er graag bij willen hebben!

Voor Reijnen of Kappelhof?  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

fred


Timmie


dit is mien club

Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:37:47
Lindgren, die is nl geblesseerd..:(

Kerel, misschien kun je beter niet meer reageren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 14:38:38
Kerel, misschien kun je beter niet meer reageren

Kerel, ik reageer gewoon op domme opmerkingen van anderen! Zeg je dit ook tegen hen? Dank:)

dit is mien club

Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:50:18
Kerel, ik reageer gewoon op domme opmerkingen van anderen! Zeg je dit ook tegen hen? Dank:)

Nee omdat ik vind dat je er zelf om vraagt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 14:54:07
Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.

Nu moet ik zeggen dat dit inderdaad een enorm hoogstaand forum is..
En met mijn inbreng daalt het gemiddelde.